死開啦o的黑色素!

X問:「邊隻美白好用呀?」

我:「你有冇搽防曬呀?」

X:「唔使啦!我有美白得喇!有斑咪搽美白囉!」

我:「咁你唔搽防曬,就算搽多多美白都幫你唔到喎!」

你知唔知今時今日仲有人係狂用美白而唔用防曬o架?
對住呢o的人, 真係唔動肝火都唔得呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

總之就係嬲!

你o地呀! 唔搽防曬o個o的呀!
唔好再問我邊隻美白好呀!
冇呀! 呢個世界冇o野幫到你o架喇!!
尤得你畀o的黑色素浸死啦!
唔好問我呀! 我答唔到你o架!!


咁如果你係乖乖地搽防曬, 咁就梗係有好o野介紹!

最近出o左一「浸」防曬霜, 有o的仲試緊, 有o的新o野都幾好用喎~~


而家日日搽緊呢支 Sofina Beaute Day Protector SPF 24 PA+++,
我唔鍾意質地太薄o既防曬霜,
因為係混合偏乾皮膚,

同埋太薄o既防曬通常都好塞毛孔o架!!

真係唔錯!
滋潤得o黎唔油膩!!
令我重新愛上Sofina 的防曬!




成日要出街搵o野, 我會用
SHISEIDO Urban Environment
UV Protection Cream Plus SPF 50 PA+++,
真係超強, 雖然呢排天氣麻麻,

冇乜暴曬機會, 不過去得多銅鑼灣,


呢支都可以擋到o的灰塵污糟o野....

香港實在太污染喇~~


冇ANESSA咁難卸走, 不過老老實實,
搽o左唔化妝都要卸妝, 唔好就咁去訓,
如果唔係好塞毛孔o架! 第朝訓醒你就知!




呢支係舊年出o既雪花秀美白防曬霜, 有SPF 46 PA++,
CREAM狀質地唔錯~~都幾清爽,
推開之後好似有層o野o係皮膚上面,
搽完唔使再搽base,

防曬效果ok啦!
不過唔防水唔防汗囉!
去沙灘就唔得o架喇!!
日常用就ok!




最後就真係講o下美白喇!
最近用緊呢支,
用完皮膚好似冇咁乾,
同埋好似有光澤o左!
對我呢o的暗啞皮膚有幫助,
尤其是唔夠訓,
o的皮膚都唔太差!

不過呢, 因為我冇雀斑,
淨係會成面曬黑,
所以斑點就試唔到有冇效喇~~
或者有BLOGGER 試完可以分享o下用後感喎!

成條LINE用好o的,

前前後後可以配合到。

其實美白無論用咩牌子,

最好都係全套一齊用,

洗面用呢個牌子, 潤膚又用另一隻牌子,

咁o的皮膚會好混亂!

如果有敏感都唔知係支o野本身有問題,

定係用咁多牌子產生o既化學作用!!
所以用美白忌貪心!






P.S. 大家有冇留意YAHOO人氣榜呢?

呢排愈睇愈靚都上到11~20位之間!

對我o地o黎講真係好大o既鼓舞!!

希望大家繼續支持我o地啦!!

快o的加入我o地個facebook group啦!
http://www.facebook.com/group.php?gid=222627791914






留言