自然 B.B Cream~

B. B Cream...

你會點定義呢?

Tinted moisturizer? 粉底? 遮瑕 cream?

我就覺得係 Tinted moisturizer 與粉底之間...

I mean 遮瑕度!

B. B Cream 好多都話有護膚效果...

um......得唔得就好見仁見智啦...

不過有時真係好唔想搽粉底...

就會用 BB Cream, 感覺上好似冇咁 heavy ....

不過始終都要落妝o既...

其實我都唔係試過好多隻牌子...

可能因為大部份都係來自韓國比較陌生o既品牌....

唔係咁夠膽試!

今次終於輪到韓牌大家姐 LANEIGE 出 B.B Cream,

等o左你好耐喇!!



SPF 41 PA++, 搽o左唔使再搽防曬喇! 夠晒用!


有#1 & #2 兩種色, #1 帶閃, 淡色o的; #2 自然色, 冇閃o既...

我皮膚咁深色, 梗係試 #2 啦!


BEFORE:
犧牲色相~~素顏....
o的毛孔大到呢.......冇眼睇!! 仲有o的紅印添!!  
唔放咁大喇~~費時嚇親你!



AFTER:
遮o左大半喇~~毛孔唔多見! 紅印就淡o左o的, 但都未遮晒,
下次要搽厚少少~~



淨係搽o左 B.B Cream, 其它乜都冇搽!
平時o的 BB Cream 最驚太厚, 但呢隻就好ok, 唔厚, 好自然~~
塊面又幾有光澤喎!!
一個字:滑!
基本瑕疵都遮到,
當然, 我o個對要用塗改液先至遮到o既黑眼圈....
就依然o係度!!

同埋呢....我發覺好似冇平時出咁多油, 塊面水份都好夠!! 搽出o黎幾貼服o架!!

總評分: 8 粒星!


#1 色我都有試上手, 搽o左有一層光澤!! 閃閃o地o既~~
一樣係好滑o架~~

根據可靠情報, 第一批 LANEIGE B.B Cream
5 june o係旺角新世紀 Laneige 專門店有得賣~~
$230/50ml
只得100支!

一百支咋!!

買唔到要到 1 July 先至有得賣...
仲要係$260支

記住去搶~~




留言