抱抱



呢兩日真係忙到癲o左!

同 Janice 去睇 makeup school o既傢俬、裝修o野...

行到腳跛兼成身散晒!

今日一早,

就畀我個 best friend 追債...

佢:「你尋晚又冇update pok pok喇喎!」

我:「今晚update一篇囉!」

佢:「咩一篇呀?兩篇呀!補返尋日o個篇!你話每日一 pok,梗係要補番啦!」

OH! MY GOODNESS!

好眼訓呀..........

救命!

仲要湊 pok!!

佢:「咁你就咪鬼叫做『每日一pok』啦!欄名本身都誤導人!」

OK! FINE!!

我鍾意叫做「每日一pok」但又唔日日 update 呀! 吹咩?!

哼! 哼! 哼!

我都知其實我個 friend 只係講出大部份 bloggers o既心聲!!

好啦! 盡人屎啦!!

哈哈~~



呢個小朋友,



踏入八個月之後....

醒o左好多...



但係.....亦都曳o左好多呀!!



成日扭計....

扭人抱抱...



一放低佢...

就即刻扮喊...

都冇眼淚o既!



不過見到佢咁o既樣....



又點捨得唔抱佢喎!!



呢一年佢大得最快...

第時想抱佢都抱唔到喇...

又或者到時佢唔想人抱...



所以我好珍惜而家可以抱佢o既時間...

可以抱都盡量抱抱...

等佢o係爸媽懷裏滿足地成長...

抱得多...

佢會有安全感o的...
 
呢樣o野我細個好缺乏...

可能因為以前一輩覺得抱得多會縱壞!

我唔知咁做o岩唔o岩...

不過畀到o既都盡量畀~~

意思唔係物質上...

係情感上!

將 pok pok 浸o係好多好多「愛」裏面!

佢開心...我就開心o架喇~~





留言

  1. 小朋友大得好快...第時佢識行...莫講話抱...要追佢都追到氣咳呀
    我同朋友個仔無見一排咋嘛...已經跑得好快喇...想抱都無得抱..嗚~嗚

    回覆刪除
  2. 我都覺得係呢,第時想抱都抱唔到,珍惜依家小bb 佢0既世界全部都係你0既感覺!!!

    回覆刪除
  3. pok pok really so cute~佢好似高左瘦左...不過都係BABE FACE, 帶出黎比我地見下就好啦~佢怕唔怕陌生人呢?

    回覆刪除

發佈留言