戀戀嗲哋...

POK POK 一向都好跟嗲哋...

一見到嗲哋即笑...

而我呢個閒人...

要施展渾身解數....

先至搏得 POK POK 公主少少笑容!!

唉~~~



不過都好!!

每逢眼訓扭計...

佢見到我就擰晒頭...



仲即刻捐埋去嗲哋個心口度...

唔太想見到我...

好囉...我可以上o下網喇!!

哈哈~~

超級黐身 pok!!





我懷疑 POK POK 同我老公前世係情人!!!

其實我堅係呷醋!!

點解 POK 淨係跟晒嗲哋o架???

不過...

我會同 pok 講:「好囉喎! 好畀返個老公我喇喎!」

跟住老公就即刻冧晒...

令到佢覺得自己有好受歡迎o既錯覺!!

哈哈~~



o係嗲o地面前, 最鍾意擺呢D 姣樣 & 姣 POSE!



「個POSE會唔會SEXY左D呀?」




留言

  1. 佢呢個pose真係好sexy....勁過d模呀!!!
    Wahahahha!!  等我幫pok pok化番個模妝sin...

    Janice

    回覆刪除
  2. pok pok 真係好鍾意daddy咁bor =)

    回覆刪除
  3. Natalie唔好呷POKPOK醋喇 哈哈 POKPOK真係好得意啊

    回覆刪除
  4. 生返個仔...等佢痴住你...你老公再同個仔搶你...扯平返...hehe

    回覆刪除
  5. pok pok is so cute and so sexy !!

    回覆刪除
  6. MaGmaG♥熹琳幸滺♥2010年5月16日 下午10:58

    同HLC 一樣囉, 到佢大個左識講野, 佢同 DADii D對話, 簡直係惡頂啊~~~ D 姣妹, 好鬼假架~~~ HAHAHAAAAAAAAAAAAAAA

    回覆刪除
  7. 嘩, 冧c dadi 啦~~

    回覆刪除
  8. 好似 BABY BOOP 呀
    [版主回覆05/18/2010 01:15:00]真係好似呀呢個pose!!

    回覆刪除
  9. pok pok 真係好可愛呢~ 咁跟爹D真好~ 我都想我個囡跟跟爹D呀~

    回覆刪除
  10. POK POK Daddy 個樣好 lum wu!!
    POK POk 一定都好錫你的..

    回覆刪除
  11. 呵呵,原來POKPOK都係親爹爹多啲啊?我個囡又係哦,事關我要做家務,爹爹會陪佢玩啊!到我忙完只會叫佢“瞓覺啦,瞓覺啦!”超級冇癮

    回覆刪除

發佈留言