母親節快樂!!

(按圖放大!)

by Livan Wong


About Livan Wong


曾是全職雜誌人,現職Freelance


Freelance Writer
Freelance
Designer
Freelance
Illustrator...

有需要時,也可以是Freelance
Chef


喜歡寫字,喜歡畫衫,致力創出100種煮麥皮的方法;

一切都是興趣使然,快樂大過天。

這的確是好生活,如果不用為房租擔心。


P.S. Livan 是我o既舊同事, 我好鍾意佢o架~~

最近佢轉o左做 Freelance Illustrator (其中一範!), 佢o既畫作好多地方都見到...e.g. 新假期雜誌

大家有咩 COMMERCIAL / Illustration 需要,

經 iwritebeauty Blog搵佢啦~~

好有自己STYLE o既新晉 Illustrator!!

LIKE x 10000000000000000000000000







祝各位母親節快樂~~



今個母親節, 係 POK POK 出世之後第一個母親節...

睇o黎佢都係冇乜表示o架喇~~其實我唔捨得佢大得咁快o架~~

唔使咁快有表示!! 其實咪即係搵著老公o黎煩~~

呢排我同老公都好忙碌~~

都係安安靜靜, 同pok pok 麻麻 & 婆婆食餐飯算啦~~

哈哈~~平時都有做o野o架, 唔係母親節先o黎做o下嘛?


最近POK POK 大個o左好多~~

又大隻o左好多~~

好重手呀!! 少o的腰力手力都唔掂~~

pok pok 係一個鍾意笑o既bb~~

真係好感謝天父畀o左個咁可愛o既女我!!


其實我真係唔望有咩禮物~~

只求 pok pok 健健康康, 開開心心咁成長~~

唔需要係天才....唔需要讀名校,

唔需要識得速算、鋼琴、小提琴、

話劇、英文普通話唔使好叻, 唔使識多國語言.....

我已經好滿足ga喇~~!

 




pok pok 七個半月先至有意欲轉身,

大喝一句之後終於成功,

有咁o既肥腩都轉到身,

都算執番身彩喇~~

森美:「各位嘉賓請畀趣!」







留言