GRAPHIC MANIA

要搵GRAPHIC靚o既化妝品,

都唔係咁易ga~~

通常 FASHION BRAND 的 BEAUTE PRODUCT,

就好多都做得好成功,

出親 D 新化妝品,



都想留來收藏...


例如 Dior, Jill Stuart, YSL, Chanel, Anna Sui 等等

唔好唔記得 Paul & joe,

今年 SUMMER 出左呢套化妝品,

咁o既格局, 我又唔捨得用喇~~


今次都係玩 VINTAGE PATTERN, 70後!!


個粉樸有做o野ga~~有埋個vintage pattern~~
我唔捨得整污糟佢呀!!
唔知大家買o左o的靚化妝品會唔會好似我咁唔想整污糟佢,
長期得個擺字, 用o黎封塵呢?


個指甲銼咁樣, 你捨得用咩?



唇膏或者會用, 隻色幾靚喎!!



都有傳統o既美容brand, 得閒要搵 crossover 搞搞新意思,

今次 LANCOME 就同波點皇后草間彌生玩波點pattern, 仲有o的蝴蝶圖案~~

好靚! 值得儲喎!!




除o左 o的 graphic 好靚o既化妝品,

我仲有儲緊一樣o野...

係乜呢?





就係呢個CHANEL甲油牆...

可惜儲得太遲...

之前有o的畀左朋友...


SUMMER 加入四支...

實金色, 啞黑, 閃金, 淺藍~~

官方指引:

實金 → 啞黑 FRENCH 邊 → 閃金!!

未得閒試!!

試o左再 post 上o黎~~




留言

  1. Chanel 支miami peach 都好靚架!! 我最愛!!!
    [版主回覆05/07/2010 17:35:00]what is the color? peach orange?

    回覆刪除
  2. 我總是覺得chanel d 甲油好難塗, 點都塗得唔好呢
    [版主回覆05/07/2010 17:36:00]可能我鍾意搽深色, 發覺深色易搽o的, 搽淺色有坑紋就會好覺眼~~我又覺得ok 好搽喎~~!
     

    回覆刪除
  3. 嘩, 真係好靚呀paul & joe 套新野 !!!!!! k
    [版主回覆05/07/2010 17:37:00]係呀~~我都覺得好靚~~

    回覆刪除
  4. 210 lilac sky 都好靚架!
    [版主回覆05/07/2010 17:41:00]新o既藍綠色 Nouvelle Vague 都好靚o架~~其他brand 好少呢o的色!! 正呀!!

    回覆刪除
  5. 203 miami peach 係啊係peach orange 不過都幾淺色下 但係我發現左唔難搽架 只有你羅比平時多dd既份量上甲面 咁就無咁易有坑紋架喇!

    回覆刪除
  6. 啞黑同淺藍好吸引,ha你快d查左post出黎睇下

    回覆刪除
  7. PAUL & JOE 依D 新PRODUCT 真係好靚!!!有得賣未~???

    回覆刪除

發佈留言