急救mask


保濕 mask...

我自己會分兩種...

一種係可以日日敷...

唔敷唔聚財, 敷o左又冇乜驚喜,

有時唔敷 mask,

個心真係囉囉o攣咁o架!

呢種 mask 買平o的都冇所謂...

但求敷o左心安理得~~

我覺得平 mask 之中AquaLabel,

L'Oreal RevitaLift,

Pond's Double White 都唔錯!


另一種補濕mask呢, 就係用o黎救急扶危,

皮膚衰到冇朋友...

唔夠訓唔上粉...

甩晒皮咁樣...

就要敷一片我稱之為「勁o野」!

勁o野都好多o架~~

之前我鍾意敷 Guerlain SuperAqua Paper Mask,

奈何真係太貴,

用完都唔捨得買番...

最近發現以下呢款都可以歸類為急救之列....

Bicelle Bio-Cellulose Hydrating Mask



醫學美容品牌,

差極有限!

塊 mask cutting 幾厚幾貼面,

唔會好易谷起泡泡~~

用完之後塊面滑過日本豆腐...

充滿水水水水水水水水水水水.......

我習慣將剩低o既精華,

順手按摩 5 分鐘...

咁就吸收晒o的精華!!

上粉即刻好貼!

我都係需要急救先至用,

有咩喜慶要化行晒妝,

之前敷一片...

好掂!!

$430/5pcs

Reenex 應該有得賣...





留言

  1. 但系油性皮膚用咁水潤既mask
    唔會太滋潤 搞到爆痘咩~"~?
    [版主回覆05/22/2010 11:15:00]我係混合性偏乾, 用o左覺得好好~~ 油性皮膚我就唔敢下定論~~

    回覆刪除
  2. 但系油性皮膚用咁水潤既mask
    唔會太滋潤 搞到爆痘咩~"~?

    回覆刪除
  3. 同樓上有同樣問題喔,,,
    另外好鐘意你寫野既文筆呀~
    輕鬆得來又唔會好無聊呢~
    [版主回覆05/25/2010 00:02:00]呵呵, thx!

    回覆刪除
  4. 我都中意日日敷MASK呀!
    唔知呢隻日日用會唔會太潤呢?
    我係混合性偏油肌哦...
    [版主回覆05/25/2010 00:03:00]呢隻唔使日日敷~~日日敷好貴呀! 呢款用o黎急救會有明顯效果~

    回覆刪除
  5. 日日敷的話, 你會介紹邊隻?
    [版主回覆11/23/2010 18:07:00]我的美麗日記啦, ponds 啦, aqualabel 啦, kose 潤肌精啦~~

    回覆刪除

發佈留言