鬈毛POK

POK POK 好多o野都同我好以...

對眼...

個鼻...

個咀...

腳形...

唯獨有一樣...

一定唔係似我!!

係乜呢?

就係佢把鬈毛髮...

雖然又黑又濃密都係似我....

但係我 d 頭髮仲直過電o左負離子!

所以呢方面嗲哋終於威番次!!

哈哈~~



遇著 POK POK 玩到好熱...

佢 D 鬈毛就會鬈起撻住塊面...

如圖...



好以人地SET 完頭咁!!


哈哈!!



佢成日都整呢 D 古惑表情...

一 D 都唔似淑女囉!!



仲要有個雙下巴...!!

勁唔襯佢呀...

算把啦!

我個女都係做唔到淑女o架喇!!





留言

  1. POK POK真係超級得意~
    我daddy經過見到都讚呢個bb好可愛*v*

    回覆刪除
  2. 敗家女潘朵拉2010年5月14日 下午6:41

    WAWA~~~笑到~~~甜到漏呢>3<

    回覆刪除
  3. 好得意好得意呀!! pok pok 妹妹.. 點解你可以咁可愛架..

    回覆刪除
  4. 鬈毛pok pok so cute......

    回覆刪除
  5. oh!!!! pok pok原來係鬈毛!之前完全唔發覺呢!
    係咪襯返洋洋額頭那個「轉」呀?
    [版主回覆05/15/2010 17:38:00]阿洋個轉勁好多!!

    回覆刪除
  6. Oh no... 爽爽都係鬈毛嫁.....

    回覆刪除
  7. 睇到最尾張相忍唔住笑左出黎~

    回覆刪除
  8. 睇完上面的大眼妹, 再望呢張相都"笑"左出黎, 好鬼得意.

    回覆刪除

發佈留言