30+ 的需要

20+ o既時候...

對30+ 比較恐懼...

但真正踏入o左30+...

又唔覺得係一件好大不了o既事!

反而覺得30+ 之後,

個人成熟o左, 人生經驗豐富o左...

做起o野上o黎更加「知定」!!

不過,

唔可以否認30+之後,

皮膚真係冇以前咁好!!

新陳代謝慢o左!

一晚唔夠瞓,

個殘樣已經出賣晒你!

再唔係青春無敵!

所以Gabrielle Chanel 女士都話:

「20歲的時候, 你的面容是先天父母生給你的;

30歲的時候, 生活自然會在你臉上塑出經驗過的痕迹;

可等你長到了50歲, 你想要擁有一張甚麼樣的面容, 就完全看你自己了!」

既然30歲生活已經在面上留下痕迹,

所以 30+ 的保養已經係為未來鋪路!

上個禮拜 SOFINA Beaute 出o左條新 Whitening 系列...

專為30+ 而設,

一次過抗衰老 + 美白!



三大功效:

(抗衰老)
尤加利增加角質層的保濕及防禦力,
恢復整體肌紋,等啲三角紋排番好!

(滋潤)
加入滋潤成分(個名好長,唔講咁複雜喇!)
,提升透明度。

(美白)
生薑精華、柚子精華透過水道輸送到角質層最深處,
令美白成分更容易滲透到「肌膚之芯」!

即場體驗 SOFINA Beaute Whitening 系列:

首先測試o下o的皮膚...

救命! 皮膚均勻指數得一粒星!
係一粒星!
部機一定係壞o左!
一定係!!

試產品之前做個 hand spa 先!




再試質地!

抗衰老美白活膚露,
我試o既係 II 號!
唔錯~用cotton pad 搽完好快滲透,
之後皮膚表面有層保濕膜!
夏天用幾好!


用o左乳液之後,
o的手紋冇咁深啦!!



玩完hand spa, 上o下堂先!



最後美容顧問示範點樣搽 skincare

先至可以令佢發揮最大效用呢?





Natalie & Pok Pok@微博
http://t.sina.com.cn/nanapokpok














留言

  1. 呢 set 野好吸引 (心動中)

    回覆刪除
  2. 唔知點解,
    每次用親 sofina 既 東東都 起好多油脂粒 ga~
    攪到我每次佢出新品,
    想試又唔敢~

    回覆刪除
  3. 唔知點解,
    每次我用親 sofina的東東,
    都會起好多油脂粒,
    所以佢每次出新品,
    都令我想試又唔敢試~
    [版主回覆06/28/2010 11:38:00]可能你對某個牌子敏感~咁就冇辦法啦!

    回覆刪除
  4. 減肥中的WiNniE2010年6月28日 下午2:41

    個個都話護膚要由細開始做..睇黎我都要勤力d先得!><
     
     
     

    回覆刪除
  5. 我又係咁,
    用親SOFINA都出細細粒個種油脂粒
    宜家對住佢地都唔知點好......

    回覆刪除
  6. OH~我個日都係度呀~我係下晝個場~ 呢set野真係好好用~好舒服~ packing又靚~

    回覆刪除

發佈留言