Natural Glow之秘訣!

搽粉底之後想要咩效果?

膚色均勻? 遮瑕? 搽o左好似冇搽? 自然? 薄貼?

我就貪心o的, 四種都想有!

以前會追求 Liquid Founation 要好薄,

但係隨住年紀增長,

遮瑕度都好緊要!

所以粉底唔好太薄...

仲有...

長期睡眠不足,

膚色會比較暗啞,

冇o左種天然亮澤...

所以搽o左之後有光澤得o黎唔要反晒光,

亦都係考慮因素~~

DiorSkin Nude 將會推出兩款新粉底

上星期三o係 the upper house 搞o左個 event...

請o左來自 UK 的 International Pro Makeup Artist Team成員
Jaime Coombes 示範 Nude Makeup
睇o下 model 塊面幾有光澤!!



繼續選用 Monica Bellucci 任代言人~



Natural Glow Hydrating Makeup SPF 10 $330
Natural Glow Fresh Powder Makeup SPF 20 $330
含礦物成分對抗游離基、抗氧化



先試為快!

試上手先!


我又搵我條刀疤試o下先!


搽o左之後...

遮晒條刀疤喇!
遮瑕度唔錯喎!



再試上面...


Before: 黑眼圈比較勁~~



搽o左 Liquid Foundation & 畫o左條眉~
隻色白o左少少, 我應該用030, 但係sample 只得020~
淨係搽 Liquid 個樣比較 pale!
不過黑眼圈, 毛孔, 紅印就遮晒~~



跟住再試埋礦物碎粉...



搽o左之後個樣真係有一層natural glow,
塊面o的光位 & 暗位明顯o左o的,
冇齋搽Liquid 咁 Flat...
搽佢去影相, 塊面唔會似張紙!

整體o黎講唔錯!



隻手搽o左 Liquid, 沖o下水,

發現原來有o的防水功效喎!

正!

可以防汗喎~~

夏天冇咁易溶妝...

不過去游水呢,

我就未試過喇~~

敢唔敢搽去游水?

都可以, 不過唔好期望佢完全唔甩喎~~

實會有o的甩o架!

睇完係咪有o的想買呢?

不過要八月先有貨!

有排等!






留言