十個月, 大個o左好多!


多謝大家咁棒場呀!

好多bloggers & friends 上o黎睇婚紗...

都會話: "pok pok 好得意呀!!"

真係好開心o架!!

pok pok 咁得人鍾意...



其實都幾沾沾自喜ga!!

第時等冇咁忙o既時候...

我會間中帶 pok 返工!!



哈哈!!

想見 pok pok,

就要上o黎碰碰運氣喇~~



冇 post 相一排,

大家一定會話...

pok pok 大個o左好多呀!!

係呀!! 呢排真係好似睇住佢個樣變咁...

已經開始有「小童」樣喇!!

一方面唔捨得佢咁快大...

另一方面又好想同 pok 有多 d interactions...

你話做阿媽幾矛盾呢!?





最近實在太忙喇!!

影相都少o左...

我已經盡晒力喇~~

係得咁多咋!!

由而家開始要再努力影相先!!



見到嗲o地就係呢個lum 樣!! 見到我就唔笑!!

乞人憎!!




個馬紮得幾穩!!







十個月,

pok 其實好多o野都好似講聽...

只係唔識講...

終於識得發個 "ma" 音!

之前成日 "bababa"...

而家終於 "mama" 聲!!

haha...

識得聽 nono...

同佢講 nono, 佢會望o下我...

然後忍o下手...

轉個頭先至再搞...

又或者搵第二樣o野o黎搞!!

知道佢識聽,

個心其實好 sweet!!



搵嗲哋條牛仔褲頭o黎 "晾" 腳!!

好有創意!!



少女pok!


Natalie & pok pok@微博
http://t.sina.com.cn/nanapokpok


留言

  1. POK POK真係好鬼CUTE呀~~~
    要多D POST佢D CUTE相出黎呀!^0^
     
     
     

    回覆刪除
  2. 自從知道你地開左呢間咁靚既學校加婚紗店後, 一直都好心急想上黎參觀, 今日終於上左黎, 好開心啊! 首先不得不讚Natalie好靚女, 你個女真係似到你十足, 超級大眼睛, 鬼鬼地, 好cute!!! 之後就係唔洗多講, 一定要讚既裝修同擺設, perfect!!!! 好開心認識你地, 希望有機會可以同你地gathering~~~ : )
    [版主回覆07/18/2010 23:43:00]oh! thank you ar!! you are very pretty too!! Hope to see u later la!! If u have time, come to talk to us la......

    回覆刪除
  3. Rain Poon // 雨娜2010年7月18日 下午11:07

    POKPOK真係好得意... 眼仔勁精靈~

    回覆刪除
  4. wow, 好好肉地呀, 好靚女呀.
    bb一歲前個樣變得好快, 好大, 我果時會日日同佢影相架, 而家三歲啦.

    回覆刪除
  5. POK POK真係好得意, 我自己有個契仔, 我都唔係好捨得佢甘快大個。我都好明你的心情呀。上次去左你們的店, 真係好開心。好靚呀, 我得閒走上黎傾下計先~~~

    回覆刪除
  6. ~ ELYSE ~ ALL ABOUT ME2010年7月19日 上午9:08

    搵日要上去, 睇下見唔見到pok pok先~

    回覆刪除
  7. 最尾個張影得pok pok好靚呀~~!!!!

    回覆刪除
  8. pokpok daddy都幾大力wor,單手甘easy就抱起到pok!

    回覆刪除
  9. pokpok 脾仔好吸引!wkakakak 好想咬一啖!

    回覆刪除
  10. 終於等到pok pok喇.. ^^ super可愛得意x10OOOOOOO ^^

    回覆刪除
  11. pok pok愈大愈似媽咪

    回覆刪除
  12. 終於有pok pok la...佢大個左好多呀, 好得意呀真係!我都想同pok pok玩呀..希望有機會上去見pok一面 ^^

    回覆刪除
  13. 佢真係好可愛呀!!!!!

    回覆刪除

  14. 呢張好得意呀!個大脾仔好多肉...見到都要摸下....
    仲有想要POK POK的BB肌....零毛孔

    回覆刪除
  15. POKpOK really a lovely girl !

    回覆刪除

發佈留言