剛剛好的夏日補濕


之前收到最近好hit的...

Estee Lauder Hydrationist...



咁o岩用晒自己o的保濕 product~~

等我試試佢先!



cream & serum 都有一齊用!

其實之前一直都係用開其它牌子o既anti-aging...

(我呢o的「中女」, 尤其是連女都生埋o既...一定要補一補!!!)

不過到o左夏天, 日頭用就略嫌有o的膩!

於是日頭轉用 Hydrationist!


serum 質感清爽, 好快慘透!



而 cream o既質地都係一o的都唔油膩!
好o岩夏天用!


我覺得好正喎!

用o左之後再搽粉底,

o的粉都寧舍貼服~~

仲有一層光澤!~

(你都知光澤幾緊要o架啦!!)

冇用 anti-aging o個o的product 咁「立」~~

好o岩而家呢種天氣~~

夜晚我就會用返 anti-aging,

因為我係混合性偏乾, 同埋要開冷氣嘛!!

勁抽水分~~

要 anti-aging cream 先至夠潤~~

如果你係偏油皮膚, 夜晚都可以繼續用 Hydrationist!



用保濕產品我唔會一味追求清爽...

唔再係十八廿二...

太清爽o既cream 唔夠保護~~

而 Lauder 呢兩件就好正喇~~

保濕得o黎又唔會太油膩~~

同埋塗o左塊面都好滑啊!!

如果有防曬版本就更加正喇~~

可以一次過保濕加防曬丫嘛!
 
Estee Lauder 不妨諗諗佢啦!!

hehe~





準新娘亦都可以用呢套 hydrationist...

作密集式o既保濕 programme!

夜晚洗面之後,

沾取比較多份量的cream,

如果平時用一毫子份量的話,

而家就一蚊銀o既份量

o係面上做一個三分鐘o既massage...

輕輕力打圈按摩...

直至到所有cream 被皮膚吸收晒為止~~

晚晚咁做...

keep 住2-3星期...

包你結婚o個日上粉超貼~~

又超有光澤!

效果一定好過敷足一個月水分 mask !

各位準新娘不妨試試佢!


Brides Talk@Facebook



留言

  1. 我都用緊呀!!!最中意個SERUM,不過都好貴呀~
    唔知有無D平D又有效呢?

    回覆刪除
  2. 我都係用緊呢2件產品, 真係好正~

    回覆刪除

發佈留言