再o黎小病是福!



肥pok 上個禮拜咳咳好番晒...

yeah!! yeah!! yeah!!

因為佢傳染o左畀我丫嘛...

所以佢咪好番囉!!

哈哈...



屋企有 Baby o既就會明!

一個病完到一個...直至全屋都病一次為止!

呢個係宿命!!

今次, 估唔到傳染畀我之後...

肥pok 又再病過!!

唉! 今次係流鼻水, 狂打乞痴!



睇o左醫生喇!!

餵佢食藥好似劏豬咁!!

算啦...小病是福...

我而家都睇開o左好多o架喇!!

希望肥pok 快o的好番啦!!



上次病o左成三個禮拜, 即刻瘦o左一圈...

點知o個一圈肉, 唔夠幾日又返o黎!!

真係唔可以睇少呢隻豬脾o既吸收能力!!

哈哈~~





尋日好多謝各位參加我o地 blog gathering!!

gathering o既盛況遲o的會 post o架喇!

大家真係菩薩心腸...



竟然讚我呢個肥師奶fit!!


其實我想盡辦法遮住個肥腩你地又唔知o架o者!!

哈哈!!



Anyway 好多謝大家參與!!



仲係咁讚 pok pok 可愛, pok pok 得意!!

同埋pok pok 似我!!



哈哈~~

我代 pok pok 多謝大家o既讚美!!

不過呢...尋日我又要做主持...

老公又要做cam-man,

冇人湊pok pok,

所以pok pok 未能現真身...

令到好多blogger失望喇~~

唔好意思,

惟有 post 多o的相回饋大家o既厚愛啦!!



下次見!


Natalie & pokpok@微博
Brides Talk@Facebook


留言

  1. Pok Pok 對脾真係好肥do do 嘩!宜家有2隻牙仔la wor !!笑得好cute ar !
    Btw,星期六要番工呀!去唔到blog gathering ,好可惜ar!
    Anyway 多謝你地邀請我ar!希望你地下次搞function,我可以再有機會參加la!

    回覆刪除
  2. pokpok英文名係咪叫phoebe?肥脾呢?

    回覆刪除
  3. ~ ELYSE ~ ALL ABOUT ME2010年8月2日 上午9:20

    POK POK件衫好正呀!!好可愛!! BB好快肥返的~ 好開心星期6見到你們真人 你地皮膚真係好好呀!! 我打左gathering篇blog喇~ blog link:http://hk.myblog.yahoo.com/kwan1987214/article?new=1&mid=4845

    回覆刪除
  4. 佢好正呀......隻脾~~~

    回覆刪除
  5. 星期6 見唔倒POK POK 真係好可惜喇.......... POK POK 會好快好返架喇 ^.^ gathering 已update 到blog, 多謝你地熱情的款待

    回覆刪除
  6. pok pok個面仔都瘦左呀~陰功~食返多D野啦~肥D可愛D!
    你自己都要保重呀!

    回覆刪除
  7. Yomi ~ 新娘化妝師2010年8月3日 下午3:05

    嘩....佢識企啦.....好叻叻呀.....

    回覆刪除
  8. POK POK嗡起個鼻個表情特別可愛呢~~

    回覆刪除

發佈留言