滑滑滑


眼影、胭脂、唇膏、lipgloss....

買貴價貨當然質地好o的,

但係有時平平地 MJ、Maybelline、Fasio 都有佳作...

唔使買太貴, 都一樣出色~

不過有樣o野我就寧願買貴o的都唔會貪平~

就係碎粉喇!

呢盒 Kanebo Impress 跟住我有成年幾兩年...



日日 keep 住用...

終於用到見底~~(其實都仲有好多!)



索價$490,

你肯定會「嘩!」一聲啦!

碎粉咋喎!

不過....有成30g 咁多!

你睇o下! 我都用o左成年幾啦, 都仲有咁多~~

計落其實都好抵用!!

同埋最緊要o既係...

佢質地真係好滑滑滑~~

好幼細!!

全啞色~

我平時用掃上o黎定妝,

真係唔覺「粉樣」!!

真係超級正~~



不過人就係咁o架喇~~

用得耐,

冇乜新鮮感就身痕...

最近試用另一個牌子o既碎粉~~

一樣都係好滑滑滑呀!!

就係呢款...

雪花秀 Lumitouch Powder



呢罌冇咁貴!

$400, 一樣有30g~~

有排用!

質地一樣係好好好滑!!

鍾意佢陣人參味!

連碎粉都有!

佢有少少閃閃地,

都ok 啦! 唔太閃~~

可以增加立體感,

搽o左上面令輪廓冇咁 flat~~

同埋呢...

呢個碎粉有少少補濕功能,

就算搽o左上易乾o既位如額頭,

都唔會即刻乾紋暴現~~

(當然搽得太耐又唔補妝都一樣有乾紋!)



題外話...

無論任何碎粉,

(就算幾補濕都好!)

最好唔好用o黎搽眼肚位,

尤其係我呢o的年紀唔細o既中女,

一搽真係立刻暴露年齡o既秘密,

難逃乾紋暴現o既噩運~~

平時我只會印少少o架咋~~

雖然 concealer 係會快溶o的~~

但係你寧願補concealer 定係寧願畀人睇到o的乾紋呢?

自己諗啦!





Brides Talk@Facebook

Natalie & pok pok@微博





留言