清新潔膚水


唔使講都知卸妝係好重要o既護膚程序...

通常唔攰o個陣...

 我都會做足全套...

卸妝油按摩 → 乳化 → 過水 → 洗面 → 過水 → 護膚品

不過有時太忙...

真係會求其了事!

特別係好想訓好想訓但未落妝o個刻...

就會用潔膚水...

抹抹抹 →  過水 → cream

程序真係簡單好多...

不過當然冇 double cleansing 咁乾淨...

之前都係用緊好多人用 B 字頭牌子...

都 ok 乾淨...不過都要抹多幾次先至冇晒粉底漬,

防水妝品就真係要畀o的心機去抹!!

最近試o左呢隻新牌子 - 來自澳洲的 FORMULA 10.0.6

o既 SO TOTALLY CLEAN SENSITIVE



青瓜潔膚水 ($79)

好抵用!!

做o左少少測試...

抹唔抹到防水眼線液呢?

試一試先!



抹o左 3-4 下! 仲有少少~~


抹多幾下...都仲有的的dur!! 再沖水一捽就冇o左喇!!


清潔度都唔錯啦! 我畀 (四粒星)

用完之後難得地唔覺繃緊...

陣味都好清新...

過完水之後感覺都幾refreshing 同埋乾淨...

所以如果偶然想極速卸妝、轉妝,

又或者係化錯o左想快快脆脆抹走o的化妝品...

呢支會係唔錯o既選擇~~

我的敏感性皮膚....

用o左幾日 so far 都ok!

最緊要係好抵買!!

萬寧有售!

大家不妨試試啊!





留言

  1. I use the one from Taiwan which called Shills, is also super good as well!! Highly recommend you to try next time! :D
    [版主回覆10/19/2010 01:00:00]product 叫咩名呀? 我搵過個website, 超多o野~~ 呢個牌子仲有咩好用?

    回覆刪除
  2. ~ ELYSE ~ ALL ABOUT ME2010年10月19日 上午9:22

    岩敏感性皮膚, good!!!

    回覆刪除
  3. $79又確係抵到喊WOR...我都要試下先~
    想問下搽完係水水定潤潤感呀?
    [版主回覆10/19/2010 11:50:00]係潤潤地o架~

    回覆刪除
  4. $79都幾低,我都要試下先~ 謝謝推介

    回覆刪除
  5. thanks for share
    I will try try

    回覆刪除

發佈留言