我愛檸檬茶空氣


由出世到而家...

食物對pok 來說...

係十分十分十分十分十分.................

重要!

如果 papa & mama...

佢會揀 papa...

如果mama & 食物...

佢會揀食物...

如果papa & 食物...

佢都係會揀食物!

可見我o既地位幾咁卑微!

不過如果係拎住食物o既mama,

就唔同講法!

那怕係一個陌生人...

都即刻奔往!



食完芝士....

再伸條脷出o黎 lam 番個咀唇...



完全漠視身邊發生o既任何事!!



呢排 pok pok 咳咳...

見到我盒檸檬茶...

即刻飛撲埋o黎搶...



(好彩飲晒o者!)

好啦! 畀你飲o下 (充滿檸檬茶氣味o既空氣) 啦!!



平時冇咳咳...

如果盒檸茶變o左室溫,

我都畀一小啖佢過o下口癮...

不過而家咳咳...

no way x 10000000000000!!


你要唔要試一啖呀?



一路睇醒哥九姑娘一路嘆檸檬茶空氣.....最佳享受!



唔覺意畀佢啜到一滴僅餘的檸檬茶!!



hehe....



正呀!!



得米!!



唔知仲有冇呢?



繼續啜啜啜!!!



終有一日會啜到o既!!

P.S. 維他唔該畀番廣告費我~~hehe!



留言