F&H免費Health Check




尋日應 FANCL 邀請去 Times Square

新開的 F & H 做 health check...

唔係去診所驗晒血照晒肺o個 d ,

只係check 下脂肪比例, BMI, 骨質密度, 血壓,

同埋check 下缺乏邊種營養等等...

我最最最關注就係骨質密度啊!!

生完 pok 之後, 真係覺得o的骨冇以前咁好....

點樣知呢? 我問過營養師...

原來每個月o個幾日, 如果盤骨/下肢 覺得"冤" 痛...

就表示骨質密度流失緊, 要注意補充鈣質!

oh!! 我個個月都會 "冤" 痛o架!!

一定要check!



結果係 0.0

好定唔好呢?

不過不失啦! 原來正數先至係good!

我得 0.0 即係已經響警號!

要補補鈣喇!

(好彩唔係負數!!)

如果係負數, 咁就表示已經唔係好掂喇~~



之後就check 埋體重, BMI o個 d....

結果...



體重 & BMI 都掹車邊叫正常...

最令人煩惱o既係....

脂肪比例竟然有 24%!!

最近已經瘦o左...

都仲有24%,

正常係20 o架!!!

救命!!

真係好要認真做多o的運動....

唉!!

講咁易咩?? 何其難啊!!




幫我做test o既 consultant Alice 好 pro!

幫我分析晒 d data 有咩問題, 要注意乜o野...


check 埋皮膚添!
知唔知右上角有幾粒紅點是甚麼?
係黑頭呀!!! HELP!! 超恐怖的!!



店入面有超多部 i-pad 介紹健康資訊 & 產品資料!
型啊!



有 health information 任攞!



呢個 health check service 係唔使錢o既!

同埋佢o地最好o既係唔會 push 你買o野!

你知入到去最驚畀人狂sell 啦!

佢o地話明唔會o既!

咁就 very good 喇!

得閒去check o下啦!

 


尋日o係 Times citysuper 出面擺o左個booth!

不過今日已經完o左喇~~

做health check 可以上 9/F, page one 隔離!






留言