一個人湊病pok




今晚 home alone 湊 pok pok!

本來應該冇特別...

指定動作餵完奶, 暗訓覺...



平時最多都係唔肯訓...o係張床度典來典去...

難唔到我!!



今晚竟然食食o下奶奶訓著o左...

咁益我? yeah!!

o係 yeah 之際...



原本有o的咳o既 pok 突然怒咳...

咳醒不特止, 仲要咳咳咳...

咳到嘔!

首先係嘔落個睡袋 & 衫褲...

再咳咳咳...

嘔埋落張床, 圍欄...



唉~~

係呢一刻,

你會做咩先呢?

 抱起個喊pok先? 幫 pok 抹o左先? 換衫先? 換床單先? 



考警察o既問題o黎o架!!

既然全身上下左右同埋張床都係嘔物...

咁就梗係攬住隻咳咳o既豬脾呵番佢先啦!

咳得咁辛苦!

點知...

一抱再咳...又再嘔....

連我全身同埋個地下都........



慘不忍睹呀!!

都唔知做咩 step 先好喇~~



抹緊o個陣...

豬脾仲要扭晒計跟住我...

周屋爬....我去邊佢去邊....

唉....而家總算搞掂...

我都唔想回憶番自己係點搞掂!~



希望豬脾快o的好番啦!!

豬脾o既氣管敏感真係手尾長...

醫生話會變哮喘呀...

遺傳o左我o的衰o野...

有冇媽咪有良方介紹...

又或者有好o既兒科 or 專睇小朋友o既中醫介紹?

老公出o左 trip 聽日先返....

希望佢返到o黎我同豬脾都冇穿冇爛啦!!

God bless~





留言