家的感覺




本來想改個題係...

「與pok搏鬥48小時」

不過...

其實我係好enjoy的,

係攰o的o者!!

所以唔應該叫搏鬥...

係我黐實佢!!

過多十幾年...

想佢黐住我都幾難啦~~

趁而家錫得幾多得幾多!!

真係錫佢面珠o個種!!

pok 個面珠太好錫喇~~



pok o係屋企冇乜好做...

通常都係將o的o野由枱、架、櫃o既o野dup 晒落地下...

然後又去第二個位再dup 過!!



所以就算執到間屋好乾淨...

唔夠十分鐘

又成地都係o野~~

我家冇請姐姐...

我會等pok 訓o左,

或者去o左麻麻度先至一次過執~~

如果唔係一日都唔知要執幾多次啊!!



幾亂都好, 當自己時運高...

乜都睇唔到!!

哈哈!!



有朋友o黎探我o地...

我都唔會扮整齊...



反而o的friend 會睇唔過眼....

順手幫我將o的o野擺番好...

我都勸佢地: 「唔好做傻事呀!! 一陣又亂番o架喇!!」

就係咁樣...

我的家呢 48 小時都好有家的 (混亂) 感覺!!





題外話:

乜企得咁有型呀?

好鍾意呢條運動褲仔,

好 c 服!! 仲要印o左我好鍾意o既變型豆豆!!

H & M 產品~~





可能pok爸見我辛苦...

今晚竟然主動提出煮飯...

我係咪發緊夢呀?

pok 爸一向都係街外食主義者...

最憎煮飯, 更憎洗碗!!

呢次係十幾年o黎第一次話煮飯畀我食啊!!

心入面勁想做呢個表情



未食已經覺得好幸福~~

菜式冇驚天動地, 冇高級食材!!



平平淡淡就夠喇~~

第一次咋~~

竟然冇出事, 仲幾好味添!!


照燒雞脾肉!! 好有家的感覺脷加角, 好好味o架!!
雖然我處女座發作好想批評o下個賣相!
hahaha....



仲有金銀蛋浸翡翠苗, 清清地, 味道剛好, 仲識落薑, 好勁啊!!

禾醉埃!!


so sweetsssssssssss!~

so "in love"!!

唔知仲有冇下次呢?



留言