難得的二人世界





好多 mama 都話生o左baby 之後,

冇晒私人時間空間...

的確係喎!!

一放工就趕返屋企湊仔/女,

跟住同佢玩一陣, 餵完奶...

就要sleep,

第二朝又返工...

星期六日就湊 all day long long long....

根本冇時間畀自己 & 另一半相處~~



pok ma 深知咁樣唔係辦法...


(其實生pok之前係最鍾意旅行、食、玩同埋周圍hea)

所以而家每星期都會製造獨處 & 二人世界時間...

叉足電又再湊pok~~

唔湊pok o個日/o個晚都會有o的內疚o架~~

不過...

處理自己身心靈o既需要都好緊要...

唔想咁快乾晒塘~~

就豪o的時間畀自己~~

做番o的自己鍾意做o既事!!

 唔使成日圍住個女氹氹轉而迷失自己!!



呵呵...

呢晚唔使湊pok...


(你兩老又 dum 低我唔理?!)

o係屋企飲清酒...

仲要多舊魚到整熱佢~~

不過屋企又冇煮清酒o既爐喎...

咁點呢?

畀我諗起入伙時買o既「多舊魚」朱古力/芝士火鍋爐...

將熱水倒入去, 點著個 tea candle...

咁o的酒真係keep 住熱喎!!

好彩畀我諗到...

如果唔係呢個火鍋爐都唔知幾時重見天日!!

(買o左返o黎整過兩次咁大把咋! 陰公!!)



襯吉豬島壽司 & 麵豉湯~~咁就一餐!!

唔使搞咁多o野!!







你話我childish又好, kidult 又好, 大唔透又好,

成日都會畀呢o的可愛包裝吸引住....

其實咪又係奶茶同埋雞蛋布甸?!

不過價錢就貴o左 30% 囉!!



值唔值? 你估我真係咁鍾意食雞蛋布甸咩?

我鍾意佢個多啦A夢包裝咋!!

哈哈!!

第日 pok 實學晒我呢o的衰o野呀!!





追加...

04/11/2010...

pok 爸 & pok 媽

結婚三周年...

YEAH~~

本來有人話同我去澳門睇水母奸...

不過你睇到啦!!

最後去唔成囉~~

去擦餐勁...

好過冇啦!!



邊度o黎呢?

唔記得影個招牌添~~





想食o左好耐喇!!

真係好正~~

超多o野揀啊!!


TEMPURA...



竟然有冬蔭公湯~~



溫泉蛋...



長長長腳蟹...
其實我敏感的啊~~
不過我拼了~~
唔理咁多...
好彩又冇乜事~~
係個人濕熱o的囉!! 哈哈~~


刺生勁新鮮!!

最唔好的地方係生蠔要限量派發~~

真孤寒啊!!

係邊度呢係邊度呢?

估唔估到呀?

開估囉~~

The Mira 的 Yamm 啊~~

聽說下午茶 / brunch 會抵o的~~

不過算啦!! 真係好正~~

食o左咁多長腳蟹,

都算抵啦!!

愉快的晚上好快就過了~~



留言

  1. 冬陰公正啊 辣野係我飛佛啊~
    不過食得多對皮膚好似話吾係幾好
    [版主回覆11/10/2010 21:58:00]耐唔耐飲o下o架咋~~

    回覆刪除
  2. pokpok食星星餅果段片第一個畫面有KFC個logo
    [版主回覆11/10/2010 21:58:00]哈哈~~咁都畀你發現!! 而家成日食fast food ga, 要湊pok都冇時間煮飯...哈哈!

    回覆刪除
  3. 兩人要爭取機會一齊, 真係好緊要! YEAH!
    當然食晚餐好D啦, LUNCH / TEA無長腳蟹架, HAAAAAA!
    [版主回覆11/12/2010 11:52:00]原來如此~~ 咁唔怪得dinner貴咁多啦!

    回覆刪除
  4. 很認同你那句"迷失自己"我真正迷失自己, 二人世界對我地來講好"車耻"啊! 

    回覆刪除

發佈留言