好飲潤唇膏


最近行過莎莎有冇見到Paul Frank o既潤唇膏呢?

不過都幾貴~~

成百幾蚊一罌, 唔捨得買!

睇過就算...

有冇留意個潤唇膏牌子

其實叫做 LiP SMACKER



聖誕節推出呢set Coca Cola Lip Smacker~~

成盒都係可口可樂旗下汽水o既lip balm,

真係充滿汽味!!



呢個 gift set 有原味可樂、呍呢拿可樂、雪碧、

芬達橙味、草莓及提子味汽水

$99.9 / 6支...

好抵用啊!!

揭開...



所謂做戲做全套...



可樂真係可樂咁o既色,



提子汽水係深紫色...



雪碧就係白色~~



再聞一聞陣味...



oh!!



真係可樂有可樂味...

芬達有芬達味...

雪碧有雪碧味...

雞有雞味...

魚有魚味...

呵呵~~



送畀小朋友肯定好鍾意...

xmas party 用o黎交換禮物,

如果$100樓下, 呢個box set 都係 within budget 之選!!

而家未有得賣o架!

要12月先至正式發售!!

萬寧有得賣!!


詳情可以去

www.coke.lipsmacker.com






留言

  1. 美食醫生 - 許嫣2010年11月19日 下午5:38

    嘩!好可愛!
    我有嚴重COKE ZERO癮(我個BLOG都有篇「可樂癮」,飲到腸穿肚爛都仲要飲)。呢支唇膏可能可以幫我止吓癮噃!(能醫不自醫)
    呀,不過我個口唇特別敏感,搽絶大部份嘅都會脫皮(又係能醫不自醫)。有得睇無得用...........唉

    回覆刪除
  2. 上年都已經有咯!
    [版主回覆11/20/2010 01:03:00]係咩? 我未見過呀~~ 冇所謂啦! 都係賀節禮物o者~~

    回覆刪除
  3. 好,好,好,快D到12月,我立即買。

    回覆刪除

發佈留言