冇吉士


pok 今日14個月喇!!

YEAH!!

不過今晚 pok pok o係奶奶度...

因為 pok 爸 & pok 媽都病了...

費事再交叉感染...

決定休業 (戰) 一天!!

哈哈~~

借故有o的私人時間!



14 個月仲未識行o既 pok~~

要同佢趕o下進度...

雖然話唔急,

但起碼做o的o野...

帶佢行多o的~~

等佢放膽 go go go!!



其實 pok 扶住o野o個陣,

已經行得好穩陣!

係冇guts放開手o者~~

真係要同佢唱...

「放手....放開所有...

彼此更自由...放狗...

隻狗好臭...」



諗諗o下其實同放狗差唔多...




初頭拖住佢兩隻手都行得好開心o既...




幾得戚??



跟住試o下放手喇~~
但pok死都要黐實我o地...
放手??
我o係後面托住佢咋!!



開始唔耐煩喇~~



最後都係唔肯放手行一步~~sir滑梯算喇!!

今日任務失敗!!

你睇佢?

叫佢行好似劏豬咁呀!!

懶豬pok!!





留言

  1. n0.1
    [版主回覆11/16/2010 14:05:00]叻!

    回覆刪除
  2. pok pok坐係地下果陣好似d少女漫畫d少女失戀/受到打擊甘扒係地下
    [版主回覆11/16/2010 14:05:00]佢扮o野咋!

    回覆刪除
  3. pokpok is not really crying!!! haha cute!
    [版主回覆11/16/2010 14:05:00]係呀! 佢好識扮o野o架而家!

    回覆刪除
  4. 最然個女未行得好穩,但見到佢不斷學到新嘢同進步,一定好心甜!
    [版主回覆11/16/2010 14:06:00](Empty)

    回覆刪除
  5. ~ ELYSE ~ ALL ABOUT ME2010年11月16日 上午9:47

    POKPOK假喊, 不過就嚇到爸爸媽媽扶返住行!! 哈哈~~
    [版主回覆11/16/2010 14:07:00]哈哈.....係啦! 好慘咁!!

    回覆刪除
  6. POK POK 唔識/唔肯學行,
    由得佢,唔駛強迫佢ga~
    我個囡都係好遲先識得行.
    而且, pok pok 咁樣吊高 2 隻手俾你地拉住行,
    其實, 佢會好疲倦既呢~
    慢慢黎啦, 順其自然啦~
    [版主回覆11/16/2010 14:08:00]係呀~~拍video o個陣都行o左一陣o架喇, 可能太攰啦!!

    回覆刪除
  7. 14個月未識行都唔算遲~~我細個都係歲幾先行架~~ 媽媽話早行係辛苦命架
    [版主回覆11/16/2010 14:08:00]係咩係咩? 咁遲o的好過早喎!!

    回覆刪除
  8. pok pok真係好可愛
    其實佢怕既可以試下用學行帶 同埋用D糖去利誘佢行
    [版主回覆11/16/2010 14:09:00]係喎! 未試過學行帶! 等我試下先! 咁就真係名副其實 「放狗」喇!!

    回覆刪除
  9. 我個時都好遲先識行 我媽話遲d先識行,第時會嘆d架
    [版主回覆11/16/2010 14:10:00]既然係咁, 就尤得佢喇~~

    回覆刪除
  10. ~ ELYSE ~ ALL ABOUT ME2010年11月16日 下午2:10

    醒目女呀!!
    [版主回覆11/16/2010 16:40:00](Empty)

    回覆刪除
  11. 你試下單手拖佢行一排, 佢會無情情有一刻肯鼓起勇氣行架喇, 我女都係咁, 行左一次, 就會有第2次, 同埋帶佢去多d唔同既地方, 返到家, 佢會好有安全感, 肯行! 好快架喇!!
    [版主回覆11/16/2010 16:39:00]係呀!! 佢缺乏o既係勇氣!

    回覆刪除
  12. 哈哈.....好可愛呀....佢唔想行唔屎迫佢架.....反正佢遲早有一日會行架啦,急唔來......慢慢啦...^^
    [版主回覆11/16/2010 16:39:00]唔迫佢好鬼懶o架~~ (我呢個阿媽幾殘忍!~hehe!)

    回覆刪除
  13. 原來小朋友14個月已經咁大GA啦?我有時邊睇邊諗, 係咪年紀大D時間過得特別快?點解POK POK好似好大個咁GE~睇住一個生命既誕生同埋長大真係好神奇XD
    [版主回覆11/17/2010 02:04:00]我自己都覺得好神奇呀~~呢一年係大得最快! 佢o既體重已經係出世時o既三倍, 身高已經多o左五份之三!!

    回覆刪除

發佈留言