新薯仔髮型




麻麻話 pok pok o的陰好拮眼~~

但係我又想留長後面~

最後決定就由pok 爸操刀,

剪陰了事...

過程比較混亂,

冇影到相...

不過 pok pok 都好合作...

坐定定,

good girl good girl!!


oh~~no!!

好似短o左o的喎~~


不過o岩o架喇...



唔使剪得咁密丫嘛~~



個樣有冇細個番少少咁呢?

不過有一樣o野係肯定o既,

就係薯嘜o左好多囉!!

成舊大蕃薯咁呀!!


剪到一岩一忽, 點見人呀?



仲斜陰添..

不過都幾型丫~~

去salon 畀幾舊水...

都係剪呢o的髮型o架咋!!

期待 pok 爸下次再發揮創意~~



唉~~

呢幾晚 pok pok 勁黐爸爸...

偏偏呢幾晚 pok 爸忙於工作...

於是就頻頻上演難捨難離o既畫面!!


唔好離開我呀!!




pok 爸以為自己表演緊modern dance (即係現代o個o的舞呀!!)



兩個愛人終於都重逢!!~~嘔!!



你知唔知你咁樣 dup 低我...
我好傷心o架!!



望咩? 唔恨得咁多o架喇~~



算啦!!

我都慣o架喇~~

我幻想 pok pok 大個會跟番我多o的...

惟有咁樣安慰自己啦!!




留言