那個最易令人上癮呢?



哈哈! 連續做o左兩個第一名!

感覺真的很爽!!


【最讓男人“上癮”的星女排行 前5名】

第一名:處女座;

第二名:巨蟹座;

第三名:水瓶座;

第四名:天秤座;

第五名:双子座。


【婚後最有旺夫運的星座女】

NO、1 處女座。

NO、2 水瓶座。

NO、3 魔羯座。

NO、4 白羊座。

NO、5 射手座。


FEEL GOOD!!

點解處女座會最讓男人上癮呢?

明明處女座係好守規矩o架喎!! 

呢個唔係好明?!

又點解處女座會最有旺夫運呢?

可能係分析力比較強, 凡事都為另一半分析各種利弊吧?

我都係估o架咋!~

唔需要太認真?!

(我話緊自己呀, 太認真係處女座之弊病!)




留言

  1. orz.. 獅子座2個都冇份囉XD

    回覆刪除
  2. 我都係處女座﹗﹗﹗

    回覆刪除
  3. Natalie...thankssss for your immediate reply~你真好!!!!
    唔好意思...我想問下你知唔知要搽幾耐先有效...2個月??係咪一停左就會還原呀?
    p.s.你真係Beauty達人..我覺得Pokpok好得意..同你一樣都好靚女*v*
    [版主回覆11/10/2010 21:57:00]hm......我未試過唔敢答, 都要搽一段時間, 唔可以搽o下又唔搽o下咁... 搽搽o下唔搽效果一定冇咁好, 唔會還原, 只係冇咁有效囉! 好有恆心o既話, 就會長得快o的~

    回覆刪除

發佈留言