珍寶珠聖誕


前兩日出開TST,

順便去 iSquare 食個 lunch...


之前行過見到呢間食肆裝修到好似築地市場,

已經好想試,




今次終於有機會~~


做戲做全套, 扮魚批發木箱...好有築地氣氛!




My lunch@錦井


呢排腸胃唔多妥, 唔敢食魚生住!

叫o左個照燒雞定食~~好野味! 唔錯唔錯!


(盛惠$65 咁多o野食都算抵!)


呢個鯖魚沙律實在令人驚喜, 好新鮮!!
忍唔住食o左兩片~~
下次等腸胃好番o的要再o黎食魚生~~



臨走行o下商場, 畀我發現o的驚喜o野!

係珍寶珠主題聖誕裝飾呀!!!


兩層高珍寶珠聖誕樹, 上面全部都係珍寶珠 decor~~


扮扭糖機啊!!


o的大大粒珍珠寶裝飾做得好有texture呀!!

like 呀!!


珍寶珠太陽花...擺pok o係度影相開心屎呀!!



好懷念呢個以前士多先至有o既珍寶珠stand~



我諗係外國先至有o既珍寶珠售賣機, 好vintage呀!

hk好似冇見過喎!


好型o既珍珠箱鐵筒, 我諗又係外國先至有o既特別版啦! 香港都唔多覺!


珍寶珠頭盔~~
鐵筒入面原來係呢隻青蛙,
有冇人可以話到畀我知呢隻青蛙同珍寶珠o既關係?


(左) 珍寶珠cocktail dress 都有?
(右) 原來珍寶珠出過咁多精品咩?


最後仲有放o係 G/F o既巨型珍寶珠售賣機!~



而家當然唔鍾意食珍寶珠啦,

咁甜, 肥死兼糖尿病呀!

但係以前小學中學就真係成日食~~


lunch time 就會去canteen 買一支番課室慢慢嗒~~

食到最尾忍唔住咬碎佢~~

鍾意試唔同味道~~

我最鍾意可樂味~~

好多兒時回憶~~

臨近聖誕要帶pok pok去睇多次先!!

好期待啊!!

(雖然佢唔知發生咩事!!)




留言

  1. 你帶pokpok黎呢度..一定好開心者...見到咁多糖
    [版主回覆12/05/2010 01:23:00]咁colorful, 我諗佢實好開心啊!~

    回覆刪除
  2. 我上次去你介紹果間餐廳食完炸蠔之後腸胃炎, 搞到要食抗生素
    [版主回覆12/05/2010 01:23:00]嘩~ 咁嚴重! 可能o的蠔唔乾淨, 咁就唔去食魚生lu~

    回覆刪除

發佈留言