單字狂人

差不多成個禮拜冇出現...

有冇掛字我呀?




聽日平安夜,

pok pok 祝大家聖誕快樂~~

常沐主恩!!



好o野~~pok 呢兩日好番o的...

冇咁咳喇!



我o地返o左大陸o個幾日...

pok 又好似識多o左好多o野~~

爺爺麻麻教佢好多生字~~


有好多單字 pok pok 竟然識...


例如...表, 戴 (= 幫佢戴手表)、

掉 (去搵垃圾筒掉垃圾)、

兔、醜醜、靚靚、貓貓、汪汪、抹抹、腳、襪、鞋、....

連動詞都學埋~~

呢個時候學o野真係飛快~~


令我好驚訝~~



雖然我都有畀 pok pok 睇美語世界,

但係我唔急住教佢英文生字,

想佢學好母語先~~

連基礎語言都未學好,

學其他language 就更加難,

所以而家 pok 識咁多中文生字,

我覺得佢好叻~~

粵語係世上數一數二難學o既語言,

學o左粵語先,

第日冇咩語言可以難到佢~~



尋晚做冬出街食飯, 無無聊聊影一餐~~

pok pok 劇場之

《含羹如虎



pok: mama, 咁耐都未有o野食o既??
mama: o岩o岩先食完o野又食, 冇o野食喇! 食羹啦!


好o野! 有羹食!!
um? 好硬喎! 有o的料到!


ar...um...食唔到o既?!


唉o也, 個口唔夠大呀!!
叫人點食喎?!



留言