一些交代




相信前排大家有察覺這個blog o既一o的變化,

o係呢度唔打算交代詳細經過,

總之結果就係「愈睇愈靚」blog 由我主理番,

其他blogger唔會再o係呢個blog發布文章。



o係呢度唔打算交代其他blogger o既新網址,



Brides Talk 婚紗店我已經離職,

此blog 不會再提供任何化妝學校及Brides Talk o既資料,

所以大家唔需要再詢問~~



呢段日子的確好唔開心,

過程真係心痛大過嬲好多!

不過難關已經過o左...

life must go on!

日子還是要過,

而且要開開心心的過!!



預o左事件會o係圈子入面好多流言蜚語...

由熟朋友把口講出o黎,

令我睇清楚邊o的先至係真正o既朋友,

好怕流言蜚語講一百次大家會當成真,

但我冇辦法呀, 亦不打算企出o黎解釋,

把口生o係人o地度, 我唔可以阻止人地講乜。

愛我o既朋友會知道流言o既真偽,

自己理性上知道呢o的係流言蜚語,

唔需要太介懷,

總之問心無愧就算喇~

但感性上仍然好難當冇聽過,

仍在努力調節中。

以前活o係假面具與謊言o既世界,

而家係時候要學習面對人性o既醜惡...

或者係遲o左o的,

不過真係上o左寶貴o既一課!



人算甚麼?

感謝天父一直陪我行過呢個低谷,

不離不棄,

令我明白人係幾咁渺小。


多謝老公一直o係身邊支持我,

能夠得到佢o既愛, 係一件好幸福o既事!

令我好想愛佢更多更多~~

多謝 pok pok o係我唔開心o既時候成日氹我笑~~

我係一個何等幸福o既人,

我仲奢求乜o野呢?



剛睇o左 Queenie Chan 陳莉敏o既一篇 blog,

面對人性的種種有些朋友選擇大吵大鬧,誓不罷休。

我倒覺得默哀會比報復更有Guts,原諒會比怨恨更有胸襟。

身邊總是有些人迷失自己,做些傷人的事,
世上總有一群儒夫,需要靠廉價手段獲得自己能力爭取不到的東西。

仔細想,那些人是可憐的,何必讓人性的宿便污染你的心靈?

默默愛這群欺負我們的人吧,默默包容醜陋的人性。

為吃虧微笑不是傻蛋,
那是種高級修養。

不是人人能做得到。」

Quote from Queenie Chan

選擇吃虧和沉默並不代表懦弱,

這種叫做胸襟, 有些人從來不會理解,

睇完之後算係有o的釋懷。



大家不需要為我擔心,

pok ma 已經o係低谷度爬番起身,

重新面對挑戰,

以後呢度會繼續講 POK POK, 親子,

美容扮靚, 仲有結婚資訊!!

我的新wedding shop 好快會同大家見面,

現正努力籌備中!!

即將結婚o既你你妳同妳, 請密切留意~~~



之前o係blog度呼籲過,

想影免費 pre-wedding photos o既朋友,

由於之前發生o既事,

令到大家白 send 一場!

今次真係堅o架喇!!

有興趣影pre-wedding o既靚仔靚女couple,

請將你同另一半o既大頭照 & 全身照 & 聯絡電話 send 去:

iwritebeauty@yahoo.com.hk

適合o既 couple model 我會主動聯絡你o架喇!!

如果你朋友有興趣 / 影免費婚紗相,

話畀佢o地知啦!!

不過呢個活動係有條款約束,

影之前一定會清楚詳細地講解~~

大家 ok 先至影相!!



留言

  1. 哎呀,我要結婚既朋友仔全部都{出血}影哂喇!!!
    我,又未用得著,唯有言語上支持支持!
    POK MA加油,你仲要同POK抗鬥架!!
    [版主回覆12/08/2010 12:32:00]haha~~係呀! pok pok 真係我一生o既抗鬥o黎o架!

    回覆刪除
  2. pok mama add oil!!!
    [版主回覆12/08/2010 12:34:00]Thank you! I will!

    回覆刪除
  3. 我曾經都經歷過你而家既處境, 真係要花點力氣, 同埋好需要身邊人既支持先可能爬番起身, 之後曾經好怕同唔敢相信身邊既朋友, 但到而家我相信主係想畀一D考驗我地, 只要能夠從中學習, 下次一定會精明D既, 大家繼續努力!!
    [版主回覆12/08/2010 12:35:00]有身邊o既人支持, 就好快可以爬番起身, 大家都要加油啊!

    回覆刪除
  4. 支持你呀POK媽!! 我想問下呢 如果我同男朋友唔係兒一年半載內結婚,咁可唔可以影pre-wedding相架?
    [版主回覆12/08/2010 12:40:00]當然可以啦! 拍緊拖未有結婚計劃都可以啊!!

    回覆刪除
  5. 雖然唔知內情, 不過唔開心過後就要樂觀面對~~ 或者你即將會遇到你既最住拍擋呢~~ Anyway, 支持支持呀~~ 加油pok pok媽~~
    [版主回覆12/08/2010 12:31:00]Thank you for your support!!

    回覆刪除
  6. 相信所有你既fans都會支持你
    最緊要pokpok同pok爸都支持你 愛你嘛!!
    pok媽已經爬番起身 就要努力將來既野 努力工作 努力揍pok
    加油加油
    睇到你個blog,,心中團正能量既火都出哂黎
    [版主回覆12/08/2010 12:30:00]哈哈~~好多謝你! 第一次有人話我發放正能量, 平時我發放負能量多o的, 今次終於正番次!!

    回覆刪除
  7. pok ma加油! 支持你呀! 一切已成過去, 將一切交給天父, 佢會為你作最好的安排. 沒經歷過, 就唔知道人同事的真偽. 就當上左人生的一課吧!
    你有一個幸福的pok pok家庭, 唔開心事不要再稔, 繼續開心過日子吧! 加油加油!
    [版主回覆12/08/2010 12:29:00]我都好感謝天父畀我經歷挫折, 有磨練先至有成長。 我會加油o架喇!

    回覆刪除
  8. 友情一向係好脆弱嘅嘢,如果同利益&金錢,權力拉上關係,就更加不堪一擊~~
    [版主回覆12/08/2010 12:24:00]上o左寶貴o既一課。

    回覆刪除
  9. 加油POK媽
    [版主回覆12/08/2010 12:23:00]Thank you so much!!

    回覆刪除
  10. 把口生o係人o地度, 我唔可以阻止人地講乜 <----- 有時真係會好唔開心 但真係無辦法阻止 如果真係走得到出黎唔洗再睇人面口 就緊係走啦
    支持你呀pok媽
    我睇左你blog好耐嫁啦不過一直無講野
     
    [版主回覆12/08/2010 12:01:00]Thank you!!

    回覆刪除
  11. 你有pok pok吖嘛~ 你睇? 佢幾可愛?
    (*我是pok pok的忠心小fan. 一唔開心, 就會上你個youtube度睇佢~)
    [版主回覆12/08/2010 11:57:00]多謝你咁喜愛pok pok 呀!!

    回覆刪除
  12. 事實勝於雄辯既
    一句到尾:撐你!
    [版主回覆12/08/2010 11:56:00]多謝你, kar~

    回覆刪除
  13. 人生不如意事十常八九, 人心難測, 不過你有一個可愛0既pokpok比力量你, 所有唔開心都可以好快拋開. Cheer up!!!
    [版主回覆12/08/2010 11:55:00]Thank you, 我會加油!

    回覆刪除
  14. 默哀會比報復更有Guts
    但這篇blog 有點後者意味呀
    雖然不知發生咩事, 但甘樣好似有d控訴感覺呢
    加油!
    [版主回覆12/08/2010 11:53:00]當流言嚴重影響個人聲譽, 總不能沉默到一句也不交代, 一交代便會涉及一點愛恨情仇。不過你提出的也是一個意見, 我會仔細想想。

    回覆刪除
  15. Pok Ma~~雖然唔清楚發生咩事~但係我相信你會過到呢個難關!!!!返屋企見到pokpok同你老公~~呢兩個你最愛既人我相信你一定更堅強!!!而且仲有 主, 愛你既朋友, 仲有我地呢班blog友~加油!!!
    [版主回覆12/08/2010 11:54:00]Thank you for your support!

    回覆刪除
  16. 從好朋友變成陌路人~的確好令人心痛~ 人生就係咁la, 聚散有時~~~~ 加油 ar~~~
    [版主回覆12/08/2010 12:43:00]THank you!

    回覆刪除
  17. 我媽咪多年前跟妳的情形一樣, 她是選擇放長雙眼睇個天點收她
    [版主回覆12/08/2010 12:43:00]自己o既冤唔使自己去伸, 天父會為我伸冤。

    回覆刪除
  18. cheerr up
    [版主回覆12/08/2010 12:44:00]Really thanks!

    回覆刪除
  19. 望吓pok pok , 咩都開心番哂啦 !
    [版主回覆12/08/2010 12:44:00]係呀~~真係有用過食藥!!

    回覆刪除
  20. 支持你呀,,唔駛為呢d人唔開心架yoyo

    回覆刪除
  21. 支持你呀~~唔駛為呢d人唔開心架~~yoyo!!
    [版主回覆12/08/2010 13:42:00]Thank you for your support!!

    回覆刪除
  22. 呢個世界咩人都有, 恩怨情仇實屬bread and butter。 所以,站在blogger嘅角度, 我唔會理個blog有咩唔同, 總之好睇我就會繼續睇, 就係咁簡單! 每個人頭上都有一片天, 為個天預留比你嘅一片天努力吧! 
    [版主回覆12/08/2010 15:01:00]雷小姐, 想用文字給你一個眼色。

    回覆刪除
  23. 係朋友既 在心中啦
    [版主回覆12/08/2010 18:43:00]no.1, 在心中~~

    回覆刪除
  24. support!!
    [版主回覆12/08/2010 18:43:00]Thank you~~

    回覆刪除
  25. 唔開心既日子已經過左去啦
    CHEER UP ^^
    [版主回覆12/08/2010 18:42:00]冇錯!! 最緊要開心~

    回覆刪除
  26. 我睇呢個Blog~最主要係睇POK POK
    POK POK 太可愛 la
    我做埋pok pok fans la~~
     
     
    [版主回覆12/08/2010 22:36:00]多謝你咁鍾意pok pok 呀! 繼續留意啦!! 多謝支持啊!!

    回覆刪除
  27. 支持你丫,加油~
    [版主回覆12/08/2010 23:50:00]在心中~

    回覆刪除
  28. 支持你呀 見到pok pok咁可愛咩煩惱都唔記得啦^ ^
    [版主回覆12/09/2010 14:48:00]佢係我o既避難所~

    回覆刪除
  29. 身同感受,加油ar!
    [版主回覆12/10/2010 00:50:00]Thanks!

    回覆刪除
  30. 哎呀, 剛睇到呢篇blog, 發生咩事.. 點解會咁既.... 以家咁你做咩呢..? 自己搞? 努力加油呀, 有咩幫手出聲呀, 例如湊pok pok都可以嫁...
    [版主回覆12/10/2010 00:50:00]thanks ar~~我會o架喇!!

    回覆刪除
  31. 原來你最近發生左咁多不遇快嘅事...我個人會覺得其實唔係一種好大不了我事...我都試得多..人言可謂..唔開心一定有...但一定要懂得站起來...不要再為一些無關痛癢的人傷心..係唔值得...要傷心的話就要為你自己認為值得嘅人....而且人生係一定遇到失敗..這是精彩人生的一部分....努力加油我會支持你架.....^^
    [版主回覆12/10/2010 23:39:00]好多謝你! 你講得好o岩呀!! 我會加油!!

    回覆刪除
  32. 唔 好 唔開心~pok pok sooooo cute~but slimmer

    回覆刪除
  33. POKPOK 媽支持你喲!!!

    回覆刪除
  34. 加油...過去的就讓它過去吧..前面的路...還有我們 + pok pok + pok爸一起在你身邊呢..哈哈..笑一笑...世界多美妙

    回覆刪除
  35. 雖然我唔知發生咩事但我會繼續睇pokpok~哈哈
    咁你退出後...你依家做咩?c9?哈哈

    回覆刪除

發佈留言