周末煮婦之一雞兩味


呢排終於走番入去我丟低o左好耐o既廚房...

之前實在太乾淨,

連鐘點姐姐都抹無可抹...

我決定要畀o的o野佢做~~

哈哈~~



上星期六...

本來淨係要買餸煮 pok o既飯仔...

買買o下不如順便煮埋畀自己同老公~~



買pok 餸真係超級浪費...

南瓜起碼要買半個,

pok 就食得o個一忽仔!

免治豬肉要買成兜,

但pok 只係用到一個拳頭咁多份量!!

所以做周末煮婦...

買餸特別頭痛!!



(皆因平日麻麻搞掂pok pok 伙食...

每個禮拜我煮一至兩day, 最多都係四餐 !)

所以要諗o的 common ingredients...

大人pok 豬一次過搞掂唔浪費!!



登登登櫈...




pok pok 的...
南瓜三文魚蓉飯



me & 老公的
磨菇南瓜忌廉汁三文魚意粉!!


老公食完都話好味~~

今次好成功!!

最大滿足感係唔使浪費晒o的食物!!

其實我諗好多阿媽都係咁做...



只係我呢o的師奶仔唔識慳, 又懶o者~~




一次成功o左就沾沾自喜~~




真係失禮失禮!!




下次有咩combination 提議呢?

experienced mama 唔該彈o的recipes 畀我~~

哈哈~~



講番周末...

都係湊病pok中度過~~

又要聞氣~~

不過 pok 兒而家好反斗,

都唔肯坐定定吸...

成日要落地玩,

我地唯有又出絕招~~

(呢個絕招真係唔想成日用!)


就係 play along...



即刻定晒型, 眼都唔眨~~



睇到皺晒眉頭...



幾投入~~



(留意pok 隻手指...呢個時候佢使出一指神功!!)
唔好阻住我睇電視~



神情呆滯~~

呢個絕招真係萬試萬靈!!



睇佢呢個樣, 唔慌有好o野益我!!



最近佢開始摷我書架上o的書...


唔通咁早就對閱讀產生興趣?

好o野!!

我真係應該感到好欣慰呀~~



可惜.....

佢只係得個摷字...

摷o左落o黎又去第二個位再摷~~

根本就對o的書完全冇興趣!!



蝗蟲所到之處, 必混亂不堪~~

唉~~



呢件 Baby Gap 係身在東京o既 Auntie H 舊年送畀pok兒o既,

而家終於o岩著喇~~

like x 100000000000000000!!

Thanks H!


留言