我愛檸檬茶空氣 (二)


pok pok 咳o左個幾月,

終於冇咳喇!! (間唔中仲有一兩聲!)

終於可以畀佢輕嘗一兩啖檸檬茶!

(放心! 室溫o架!)

見到我o地飲,

唔使再齋飲空氣咁慘喇~~


ar...............


終於有得飲喇!! 果然係正~~


真係太感動!
mama終於畀我飲喇~~
yeah!!


飲o野個樣好少咁正經~~


話口未完...


招積得佢~~


得咁少o既?!


又得番o的空氣喇~~


個盒都可以玩餐懵~~
仲唔肯放手...


我發現唔使買玩具畀pok o架...

因為佢專玩o的唔係玩具o既o野~

玩具到佢手, 玩兩玩就打入冷宮,

反而係大人o野,

pok 就最鍾意拎o黎玩~~



可能pok pok 前o個排睇劉醒睇得多...

個人都粗魯o的!!

佢呢個裝束,

加埋佢呢o的pose,

係咪好豪邁呢?

hehe...


楝高隻腳, 禾醉挨~~


摔腳係麻甩至高境界!!


呢個pose 夠晒無拘無束!
要唔要試o下呀?





p.s. pok 爸帶pok ma 出外散散心兼拍拖二人世界...

oh!! 我會超級掛住pok pok~~





嗚嗚嗚...

去邊?


去一個上唔到香港yahoo o既地方囉~~

你o地估o下啦!! haha~~

update の 不能~~唔好太掛住我!!

返o黎再同大家報告~~

weekend 見啦!!





留言