學攬攬公仔



pok pok 呢兩日又好似大個o左咁...

好似識得好多o野~~

之前唔識講,

而家就開始用佢o的 BB 話講....

雖然有時唔知佢講乜, 扭乜,

不過真係表達多o左,

多o左主見!!

需要 attention 多o左!

多o左嗲我~~ (yeah!!)

多o左扮喊!!

多o左扮慘!!

哈哈~~



之前 pok 都未明白攬攬係咩意思,

淨係 look 大對眼望住我,

但係前兩日突然識,

小朋友o既成長變化就係咁微妙,



可能佢 look 大對眼o既時候,

係write 緊呢樣o野入佢個腦仔度,



o係適當o既時候就 open 番出o黎!!

哈哈~~


好鍾意呢張個pose, 好似影緊唱片cover~~

hehe~~ (發緊星媽夢, 唔水理我...)





睇住呢幾張相,

就覺得pok 唔再係baby樣,

已經成個小童咁~~

我又試接受唔到囉~~



咁快冇o左個baby樣~~

mama 仲想你 bb 樣多陣呀~~

出街o的街坊會係咁聊佢講o野...

又問有冇兩歲呀?

oh~~



佢15個月都未夠呀~~

除o左個樣老積之外,

佢腳板都大過人,

竟然著緊人地兩歲 size,

o的襪成日唔o岩著~~



點都好,

佢始終都係令人咁肉緊o既 pok~

睇住佢一日一日咁成長,

其實好有滿足感ga~



留言

  1. pok豬又真係好似大隻左............少少喎 hahahahaah!
    [版主回覆12/10/2010 23:40:00]哈哈~~你今日打中文!! 真人冇咁大隻o架~~ 唔知點解過o左鏡好似好大個好老積咁!!

    回覆刪除
  2. 佢真係好得意...
    個頭仔仲未好返呀?
    心痛死咯!
    [版主回覆12/10/2010 23:43:00]未呀~~好瘀呀佢~~不過應該唔痛, 佢都冇乜扭計~~

    回覆刪除
  3. 頭仔撞瘀咗?
    [版主回覆12/10/2010 23:43:00]係呀~~有人曳曳撞親囉~~ 唔撞唔得大, 尤佢啦~

    回覆刪除
  4. BB好得意~~佢大個一定好靚! :D
    [版主回覆12/10/2010 23:44:00]hoho~~ 唔好讚壞佢~~

    回覆刪除
  5. 幾日冇相睇...我都覺得佢好似大個左少少呀...pok pok係咪瘦左呀?仲有個額頭仔都仲未好返...陰公~~
    [版主回覆12/10/2010 23:45:00]係呀! 個人扯高o左, 個肚腩都細o左~~ 塊面有冇凹到呢?

    回覆刪除
  6. 小朋友就係咁神奇,之前一日仲未識既野,第二日就會突然間識左,好似啪著制咁,我個女就成日係咁!
    [版主回覆12/10/2010 23:54:00]哈哈~~係呀! 有時真係覺得太突然, 有o的接受唔到~~ 所以我每日都會同佢傾計, 等佢唔覺唔覺學多o的o野~~haha~~

    回覆刪除
  7. 個額頭仔搞mud呀... 係呀, bb變左小童, 1年之間識行識走, 真係好神奇既事.. 我好想整番本memory book, 但見親d 靚d既photobook, 都要成400-500, 真係好貴lor, 有無咩idea?
    [版主回覆12/10/2010 23:58:00]爽媽, 你想要咩style 呀? 要自己tailor made or DIY? 你email 我或者private message 我, 再send o的 reference 畀你啦!

    回覆刪除
  8. pokpok個頭好似瘀左甘既??
    [版主回覆12/10/2010 23:59:00]係呀! 有人曳曳周圍擒咪搞成咁囉!

    回覆刪除

  9. POK呢個樣老積到似4~5歲呀!
    [版主回覆12/11/2010 00:00:00]OH~~~even worse!! 唔制呀!! 畀番個15個月pok 樣我呀!!

    回覆刪除
  10. POK POK瘀左果舊野好礙眼
    [版主回覆12/11/2010 00:00:00]好快好番, 唔使擔心~

    回覆刪除
  11. pok pok 真係好似你, 眼對仔又大又圓, 羨慕死人, haha......
    小朋友個樣真係日日唔同, 變得好快
    [版主回覆12/11/2010 00:05:00]好開心呢~似我! hehe!!

    回覆刪除
  12. 我都想買隻公仔比子彥攬呀....又係唔想有毛o個o的,邊度多o的款睇呢?
    [版主回覆12/12/2010 12:54:00]香港好難搵, 呢隻兔仔o係深圳無意中見到!! 同埋上次搵朋友o係UK Kath Kiston 買o左呢隻, 都係冇毛, 不過要搵人買~~ http://www.cathkidston.co.uk/p-13576-cath-kidston-duckling-teddy.aspx

    回覆刪除
  13. 近排越來越鐘意睇你個blog, 見到pok pok好得意, 好靚女. 搞到我好想快d生個女, 整佢扮靚靚~~

    回覆刪除

發佈留言