如果...愛情狂烈到可怕程度

如果...愛情狂烈到可怕程度...

就好似 pok & pok 爸咁...

我一錫 pok 爸...

pok 就大叫扮喊...

仲發忟憎推開我...

即刻攬埋佢爸爸度...

嘔呀!!

就好似 pok 爸幾個月前畫o既四格漫畫咁...



事件又再重演...

搞到 pok 爸飄飄然...

我諗佢未試過有兩個女性為o左咁「靚仔」o既佢而爭風呷醋囉!!

pok 爸要好好珍惜!!

個女大o左...

真係眼尾都唔 "哨" o下你!!

好好 enjoy 佢嗲你o既日子啊!!





送上兩段片...

識得學本書入面o既相,

擘大個口...

仲有...識得吹水...

唔知第日大個吹水係咪會叻o的?

吹水片段可能會令觀眾反胃!!



Think before you click the PLAY button!!









留言

  1. n0.1
    [版主回覆12/07/2010 10:50:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 哇pok pok真係 鐘意 pok 爸鐘意到痴左線
    佢吹水果段片 d 聲好得人驚
    好似 0 的外星人講野甘
    [版主回覆12/07/2010 10:50:00]hahaha.......好醜怪呀!!

    回覆刪除
  3. 哈哈哈,pokpok吹水吹得唔錯
    [版主回覆12/07/2010 10:50:00]haha~~我都覺得係!!

    回覆刪除
  4. 哈哈, 女都係嗲爸爸多0的. 我地出街, 如果我拖住爸爸隻手, 我個女會即刻怒啤, 跟住大叫, "你地分手呀!"
    [版主回覆12/07/2010 20:41:00]hahaha.....照咁睇o黎, pok pok 遲o的識得講都會!!

    回覆刪除
  5. 咁細個bb就識呷醋
    [版主回覆12/07/2010 20:41:00]哈哈~~我都覺得好搞笑!

    回覆刪除
  6. 如果我老公錫我, 拖我, 攬我, MoMo都會衝埋黎分開我地架, 然後就會攬實我錫我。唔通真係囡黐老豆, 囝黐媽咪。HaHa~~
    [版主回覆12/07/2010 20:41:00]你老公終於有人嗲番佢喇!! haha~~

    回覆刪除
  7. 哎呀~
    完全同我個 女一樣呀 !!!
    不過, 佢呷醋的 對象很多時候是 我,
    只有 間中是 daddy,
    不過, 佢每次嗲Daddy, 都 lum 死daddy 呀 !!!!
    [版主回覆12/07/2010 20:42:00]pok 直情完全投降啦! 明明有o野做都dum低晒即刻陪pok pok! haha~~

    回覆刪除
  8. 呵呵, 咁快就已經咁"戀"阿爸, 都好既, 戀多d阿爸, 有人話第日唔會咁快拍拖wor....
    [版主回覆12/07/2010 20:43:00]戀父情結?

    回覆刪除
  9. 妳唔知,女兒是爸爸的前世情人咩?
    [版主回覆12/07/2010 20:43:00]我知我知, 我唔想接受呢個事實o者!

    回覆刪除
  10. 果然男人都係鍾意比較年輕ge

    回覆刪除
  11. haha~~我細細個都勁痴dad~~行街一定拖手~~我mami都無我地咁好氣~~不過人大左~就無再拖dad啦....

    回覆刪除

發佈留言