新髮色新髮型

我個人係咁懶....

唔到極度樣衰o既地步,

都唔的起心肝去整頭, 個頭嚴重失修~~

因為我實在好怕整頭要搞幾粒鐘,

真係好o徒時間!!

咁o岩 L'Oreal Professional 頭髮產品

請我去染一染個頭,

好o野~~

終於有人迫到我染番個頭!!

上次染呢個頭已經係四五個月前,

之前紮起個頭當睇唔到!!

一影之下, 原來兩截色真係極之樣衰,

點解咁都忍到o既呢?




INOA 係 L'Oreal Professional o既新染髮產品,

L'Oreal Professional 唔單只屈臣氏賣o既普通洗頭水、護髮素,

其實仲有出 hair stylist o既專業髮型product,

INOA 就係 L'Oreal o既專業染髮產品系列,

冇家用o既產品, 只有salon用,

大家只可以去salon 叫你hair stylist 幫你用...

自己買唔到o既~



染髮之前, 講解o下 INOA o既概念同其他染髮產品o既不同!

而家無論o係salon 或o係屋企用o既染髮劑,

都會聞到一陣好濃烈好刺鼻o既化學物氣味,

呢種物質叫做亞摩尼亞,

染髮後會令頭髮鞋烚烚, 髮質差晒~~

而 INOA 改用以油為輸色介面o既物質「乙醇胺MEA」,

染髮o既時候唔單只冇亞摩尼亞o個陣味,

染完之後, o的髮質仲唔會變差添~~

咁神奇?!?!

等我試試染完之後o的頭髮係咪真係唔會變差先!!


開始喇~~


今次染隻4,65
最紅的紅!! Christmas 丫嘛, 應o下節先!


o的成分落幾多, 有個印晒刻度o既樽,
方面o的 stylist 睇住落幾多份量,
絕對唔係亂o黎!


似唔似太陽蛋呀?


搞勻佢~~


呢碗o野就染到個紅色o架喇?!


因為pok ma 個頭之前漂過, 所以要染兩次~~
染完之後要按摩o下個頭,
等o的油性成分融入頭髮細胞~~
o的顏色更加均勻!
又幾舒服喎~~



平時染緊o個陣個頭咪會好痕o既?!

痕到好想 "R",

但今次染又冇痕喎!! 唔知係咪因為冇亞摩尼亞呢?

真係唔錯~~





for salon use o既 INOA o既染髮套裝,


有四十四隻色揀~~


完成喇~~真係好夠紅, o係燈光之下個color好靚~~
不過個頭依然係日久失修,
stylist 免為其難幫我pin起o左...
um......我覺得我應該換番套陳寶珠連身裙~~
同胡楓跳番part舞先!



染完之後, 返屋企洗頭真係唔覺o的頭髮好鞋烚烚好傷,

落少少護髮素o的頭髮已經滑番晒,

真係冇亞摩呢亞咁傷同埋冇陣臭味,

仲好香添!! 唔錯唔錯!!

想試 INOA 染髮, 可以留意o下 salon 門口

有冇雞乸咁大個 icon~~


可以主動向 stylist 提出想試~

詳情click: www.inoa.hk 睇睇!

入面可以search到邊間salon有 INOA~



染完個頭, 終於的起心肝去剪髮...


我完全冇頭緒剪乜好...


搵番我個stylist Surran (亦都係pok pok o既stylist) 幫我諗...


登凳...




其實都係短髮o岩我多o的,

試過留長髮,

um......女人o的囉...

短髮型o的, o岩我面形多o的~~



爽晒~



留言