Luxasia 開倉, 抵抵抵!


就咁講 LUXASIA,

大家未必知佢有咩產品,

其實佢旗下有好多product 都好好用,

例如去皺好出名o既 StriVectin & PeterThomasRoth,

錫住皮膚o既天然草本品牌 Phytomer & REN,

仲有唔少出名o既香水...

Acqua di Parma, Bulgari, Sarah Jessica Parker,

Daivdoff, Ferragamo, J.LO


(按圖放大)



(按圖放大)


有咩抵買呢?

個人推介 StriVection 支抗皺護膚霜,

連大肚紋都去到, $900 減到 $250,

十個抵!



仲有 Bulgari 支 BB 味香水...

未生pok pok之前已經係我o既 favourite scents!!

香味真係好sweet好溫馨~~

$150 咋!!



仲有就係 REN

摩洛哥玫瑰 Shower gel & Body Lotion

$795 減到 $200

陣味好香o架!!

沖完涼成身玫瑰香~~



仲有好溫和o既 Phytomer

Cleansing Milk,

$120 only?

I cant believe it!!

快o的去買啦!!



開倉詳情

日期: 12月8日 (今天) 至12月10日 (wed-fri) 12:00noon - 8pm
12月11日 (sat) 12:00noon - 6pm [星期六早o的收o架!]

地址: 觀塘駿業街58號宏開工業大廈3樓A室
(地鐵站A2出口, 經apm商場往巧明街, 轉右直達駿業街)

查詢電話: 2505 8580 (9am-6pm)

買滿$200可使用VISA & MASTER

貨量有限, 售完即止。

 



留言

  1. 我記得上年我都有去,買左幾枝香水,好鐘意 仲有 phytomer,不過依家都仲未用完 去唔去好呢?
    [版主回覆12/08/2010 13:54:00]梗係去啦, 唔係成日有開倉, 買定都好。

    回覆刪除
  2. i have that bulgari perfum too~~~
    $150!!!really cheap~~~~ 
    [版主回覆12/09/2010 14:38:00]我都好想買~~

    回覆刪除
  3. 我都好想去呀...不過官塘好遠呀!
    [版主回覆12/09/2010 14:39:00]OH~咁等下次啦!

    回覆刪除
  4. 我去左啦,又出血... http://hk.rd.yahoo.com/blog/mod/art_title/*http://hk.myblog.yahoo.com/lico0250lico/article?mid=5944
    [版主回覆12/09/2010 14:40:00] 果然係大出血~~勁! 我都好想去買Bulgari 香水。

    回覆刪除
  5. 今日放工去咗買你介紹好抵的Bulgari 支 BB 味香水,真係有好多人買lee支香水.
    聽個姐姐講,話買到無貨,今日下午先返貨.好彩去到有貨,唔使白行一趟.
    多謝你的介紹,真是好正.

    回覆刪除

發佈留言