遊走上海 Part 1

仲唔畀我引晒你o地出o黎?



接近二百個留言...

雖然絕大部份都係想要淘寶link,

但係自己買o既o野咁多人欣賞,

都幾有滿足感o架~~

希望大家繼續留言~~

多o的 interaction 吖嘛!!

有時你o地o既留言 inspire 到我寫o的我未諗過o既o野o架~~

所以, 大家繼續留言啦!

多多益善, 少少無拘~



由於上個禮拜飛o左...

成個禮拜冇影pok pok~~

加上佢又病o左冇乜mood....

暫時缺貨~~

pok pok fans 要等o下喇~~



 講o下去上海之旅啦!!

第一樣要講o既就係...

大家都好關心o既 GAP!!


位於淮海中路o既flagship store有兩層~~
個聖誕裝飾, 令人以為佢有四層~~
其實只係得兩層o既其中一部分~~

之前介紹o左o係香港可以訂到上海 GAP o既貨,

既然我都去上海~~

所以我發現時忍晒手

諗住親自去上去掃貨~~

(o個幾日忍得超辛苦, 加上仲有blogger 話我知訂o左
並且火速收到貨, 真係令我心急如焚!)

呵呵~~


入到去就發現唔係想像中咁大間囉...

不過都ok啦!!

店面size 同 Times o個間 ZARA 差唔多大!

女裝我真係冇乜點睇...興趣不大

第一件事衝去睇 Baby GAP!

戰利品如下:


之前一直喉住呢件淡粉紅色羽絨,
堅靚~~質地又good!! 去到o個日o岩o岩減價,
本來 299 減到 249...
oh~天父對我太好了~~
90碼得番一件! 好險!!


厚身棉夾衣, for 剛出世的契仔~~
好可愛呢, 不過偏貴~
二百幾人民幣~~


企領長袖衫仔, 又係減價, 59元件,
掃了兩件~~
企領可以防pok冷親條頸~~


深藍色襪褲拆開先至發現 pat pat 有個熊bear 頭!!
cute 爆!!


oh~ 買唔到我話好靚o個條通花legging, 冇晒碼喇~~
買條波點都算滿足o左啦~~

係咁多喇~~

等佢出新款再 online 掃過~~



喜愛寧靜 lifestyle o既你,

可以去呢間係南京西路o既 Gallery "plum"

前身係一間cafe,

而家已經變身 gallery 同埋賣精品o既 shop~


除o左香港, 全世界都唔難搵到呢種咁有氣質o既門和窗~~
香港真悲哀~~


太陽傘上布滿積雪~~
好浪漫耶~~


可以來這種買小精品、相片及畫~~

如果屋企有位, 真係好想帶佢o地返o黎呀~



香港人到外地除了 shopping 還是 shopping,

南京西路都係最旺o既 shopping 地方,

下次o黎開呢度, 不妨行入呢條小巷,

感受下呢o的小磚屋帶畀你o既生活感啊~

地址: 上海南京西路1025弄37號
(bossini 隔離條巷入去就是了!)





留言