Phyto-C Cupcake Class Part 1

平時好少去blogger event,

可能以前press conference去得太多,

知道咁 social o既場合唔o岩自己~~

不過今次係去棒好朋友場~~

有得食有得玩一齊癲...



特別開心~~


首先由醫學品牌 Phyto Ceuticals PR Iris
講講今次呢個活動o既aim~~
就係新出o左 Vitamin A & Vitamin E o既 Serum,
兩支都有強勁o既抗氧化功效,
所以今次整cupcake活動o既材料,
都同抗氧化有關~
支serum 有乜好?
 Part 2 再談!!


o個日仲未剪頭髮~~
未開始之前, 個樣好整齊,


首先係整o左個綠茶 sponge cake 底...
抗氧化成分首先就諗起綠茶先!


對面o個位 (my friend) 整得好落力喎~~


呢盤係我o既, 好似又唔係幾成功~~
但焗o左出o黎又ok喎!


到我喇!
姐手姐腳, 對手扭晒唔知想點, 手勢完全唔o岩!


入爐前, 影番張相留念先!
隔離o個位 (my PR friend Mon Mon) 伸脷都靚女過人!


出爐喇~~


blogger Annie 都有o黎呀!!
(希望冇記錯你個名, 我記名好屎o架! 記錯o左下次唔好打我!! haha!)


呢個係橙味 butter cream, 用o黎做cupcake o既 topping!
橙都係有好好o既抗氧化功能!


好壯觀呀!! 呢個butter cream 就係用呢o的牛油整o架喇!!
for 全班人用, 其實分番開都唔算好多o者~~
睇完之後大家都唔敢食咁多~~
哈哈~~


miss 示範點整唔同花款!


到我o地整喇~~


我o既作品!
P is 老公, N is me, F is pok pok 英文名頭一個字母!


得意之作~~將有咁多得咁多o既decoration 放晒上去~~


最後得o左獎~~
Iris 話鍾意夠colorful~~
哈哈~~
Thank you Iris!!

(待續...睇埋part 2!!)




留言

  1. 哈哈哈你將所有toppings放晒落同一杯cupcake,
    似係玩野多d喎 pok媽!!!
    竟然咁都攞獎,一定係pr姐姐佩服你既"創意"...
    [版主回覆12/23/2010 00:36:00]哈哈 Thx~~

    回覆刪除
  2. 做CUP CAKE都唔易喎,有冇帶返屋企俾POK POK食??
    [版主回覆12/23/2010 00:36:00]冇呀! 佢未食得咁甜同咁油膩o既o野~

    回覆刪除
  3. 啊 係喎~pok pok叫霏霏喎~差d吾記得左添

    回覆刪除
  4. ~ ELYSE ~ ALL ABOUT ME2010年12月14日 上午9:20

    好想去整野食呀!!!
    [版主回覆12/23/2010 00:37:00]去學啦! 好好玩o架!

    回覆刪除
  5. HIHI~冇記錯呀~我係Annie呀~haha~
    [版主回覆12/23/2010 00:36:00]Hi Annie~~ 好開心見到你留言呀! 你個blog 址係咩?

    回覆刪除
  6. Hi Natalie, 我個BLOG LINK 係: http://hk.myblog.yahoo.com/yeung_annie58/
    得閒黎坐吓啦~HAHA~ 

    回覆刪除

發佈留言