Phyto-C Cupcake Class Part 2

太多相喇!!

要分兩篇出~~


cupcake 大合照~~


blogger 大合照~~



o個日真係玩得好開心~~

好耐冇整蛋糕,

想當年仲係自己一個人住,

買o左個焗爐整蛋糕, 整o左幾次就冇整,

呢個焗爐陪埋我嫁,

仍然係我廚房一件好重要o既道具!! 

而家都係用o黎焗番熱d pizza, 蛋撻, 麵包, pasta...

今次有機整番蛋糕,

令我好想再開我個陪嫁爐~~

哈哈~~

整乜好呢?



講番 Phyto Ceuticals,

係全球唯一擁有抗氧化功效之維他命C (L-Ascorbic Acid)

專利配方的製造商。

你見佢用呢種樽身,

都知道唔係 sell 花巧o野啦~

係sell 實力!

呢支 Alpha Tocopherol 1% 係水溶性維他命E,

能夠升皮膚細胞的 Biological Activity,

又唔會好似其他油溶性維他命E咁阻塞毛孔

針對嚴重缺水 & 極度乾燥o既皮膚~~

Phyto C Alpha Tocopherol 1% $750/30ml


我兩樣都中晒喎!!

最近天氣好乾燥,

我塊面開始痕,

有時忍唔住手,

就算輕輕力抓都抓到甩皮~~

真係超乾~~



睇落質地好水, 但係推開o左都幾滋潤,

好快就滲晒入皮膚, 唔好以為佢唔夠潤,

比想像中保濕~~

每次只需要用 3-4 滴,

就夠搽晒成塊面~~用o左幾日, so far 幾好,

冇o左痕o既感覺, 亦都冇咁容易乾~~

甩皮亦都冇咁嚴重~~不過呢幾日凍,

都唔可以就咁搽呢支serum,

最好加埋 Phyto C B5 Gel (也是保水的!)

又或者搽番 face cream 先至掂~


Phyto C 仲送o左支 Velvet Gel & Pro Heal Serum,
試o左再同大家報告試用後感~

Phyto C o係某o的診所 & 美容院有得賣,

查詢電話:2527 0333



留言