pok家去飲記~

追番去旅行之前o既blog~

出發前pok家去屯門飲...

(去到咁遠竟然都撞到blogger~hoho....)

幾有緣呢...


pok with mama & 契媽J


pok with Auntie S

Auntie S 超 like pok pok!!

成晚幫我湊住 pok, 等我有時間食o下o野~~

Thx Auntie S~



你以為佢識行喇咩?
未喎!
佢係 super late walker!!!


 第一件事搞掂 pok o既饍食先!
pok 而家食飯好反斗,
肯畀人抱住食已經算係萬幸~~
好彩佢冇扭落地, 淨係食食下除鞋o者~~
濕濕碎!



食完mum, 熟習o左環境之後...


就開始扭落地四圍走...


裝裝貢~~


mama, 你估今晚會唔會遇到我心目中o既白馬王子呢?


o個邊有個好似爸爸咁o既, 你ok 冇?


o下? 唔係嘛?! 咁就留番畀你喇mama!~~當我冇講過!!




影緊電影poster嗎? oh!! 除o左演員有戲到之外,
攝影師 (即本人) 個角度都掌握得唔錯!!
哈哈!!


一對新人進場了~~
兩位好孝順o既新人,
你o地o既心聲真令人感動~~
你們要幸福啊!!


uncle Ben 冧到呢~~
快o的整番件啦 uncle!

新娘敬完酒就 free 喇~~
可以同pok pok 玩,
可惜pok 只喉住新娘個金豬牌~~
呵呵~~
太識貨了!!


重點唔係pok 畀我強吻, 重點係新娘o個排龍鳳鐲~~

呵呵~~

飲宴在一片歡樂中度過了...

一個愉快的晚上~~



後記

飲之後o個日...

pok 家一家三口全軍覆沒...

全部被細菌打敗....

我同pok爸o係上海咳足咁多日~~

而剛咳好了的pok 亦宣布再咳過~~

算啦!! 都叫做有好過啦~~

今次比上次嚴重...

又發燒, 又鼻敏感, 又咳得超辛苦~~

唉!! 見到佢咁...勁心痛~~

到底幾時先至冇咁易病呢?

唉!! 睇o黎仲有好漫長o既歲月~~

o的人話...唔好畀bb著咁多衫呀,

搞到佢冇晒抵抗力~~

but you know...要訓練抵抗力...就先要被細菌打倒...

而這個生病o既過程,

當中o既苦, 並不足為外人道!!

如果我未有baby, 可能我都會叫你唔好畀咁多衫bb 著,

但今日身為mama,

我真係寧願畀你話我畀太多衫佢著...

都唔寧願佢訓練抵抗力!!

漫長的抗病生涯又要開始了!!

Help! my Lord!!




留言

  1. 唉,
    小朋友係會容易病 ga la ,
    遲 d 佢返左學仲病得 密d 呀 ~
    我就已經習慣晒 lu~睇化咁滯~
    你都唔駛太擔心~
    不過, 你2夫婦要好好take care,
    你地一病, 就要  wear mask,
    否則就會好閉 感染到 俾 pok pok~ 
    [版主回覆12/20/2010 18:47:00]有wear mask 呀!! 超辛苦~~又唔敢 "控" 太埋~~ 而家擺奶奶度一兩日, 等大家都好o的先~~

    回覆刪除
  2. 又做啊二啦我
    [版主回覆12/20/2010 18:47:00]哈哈~~唔緊要啦! 成日做第一唔過癮o架!

    回覆刪除
  3. 哈哈 買多d街邊既野食比pok pok食
    練下佢既腸胃丫嘛
    [版主回覆12/20/2010 18:47:00]pok 腸胃冇問題呀~~係成日氣管出事~

    回覆刪除
  4. pokpok可以每張相的表情都不一樣, 哈哈
    [版主回覆12/20/2010 18:49:00]哈哈~~係!! 特登揀o架~~hahah~

    回覆刪除
  5. bb 病, 真係大人細佬都辛苦, 依家你地2個都病埋, 真係更加辛苦, 希望你地快d好返!!! 不過依家病, 好過 xmas 先病, rite?
    [版主回覆12/20/2010 18:49:00]希望到時佢好o的啦~

    回覆刪除
  6. HI~ Pok 媽
    我成日睇你blog見你成日話病 , 又好易成家互相傳染 , 不如你食下蜂皇漿呀! 我係一個一個月病一次 , 身邊一有人有病我就"奶"嘢果種人 , 我聽人講食左蜂皇漿差唔多一年就一日一顆 , 竟然係一次都冇病過! 成日想作病的時間就食2顆 , 所以你可以trytry ^^
    [版主回覆12/20/2010 18:50:00]我都有聽過, 你提醒我, 等我研究下先!

    回覆刪除
  7. 如果我未有baby, 可能我都會叫你唔好畀咁多衫bb 著, 但今日身為mama, 我真係寧願畀你話我畀太多衫佢著... totally agree with you!!!
    [版主回覆12/20/2010 18:50:00]yes yes~~mama心聲!

    回覆刪除
  8. 希望你們一家快d康復,你自編自導的pokpok找白馬王子記好搞鬼.
    [版主回覆12/20/2010 18:52:00]呵呵~~Thx!

    回覆刪除
  9. aiya‥又病倒?不過咁o既天氣,大人都病啦!大吉利是我成日都話,每次小朋友病,佢o既抵抗力又好左o家啦!保重‥
    您地去飲o既朋友,我都識識地o家喎,cherry 係您地同班同學嗎?
    congrat‥ ^_^
    [版主回覆12/20/2010 23:10:00]同校咋, 唔同班~~

    回覆刪除
  10. 小朋友真係難講,我囡囡斷斷續續病0左個幾月,好下又病下,我都好心痛,但真係冇晒辦法,食藥都食到傻

    回覆刪除

發佈留言