沒有完美?



以前做美容編輯...

試了無數的 eye cream, eye gel, eye mask...

可惜大部份效果都強差人意...

多數都達唔到廣告標榜o既效果....

o個日睇o左寶拉.培岡o既文章...

簡直講出o左咁多年o黎o既心聲~~

點解試極o的眼霜都唔o岩o架?

原來為因為...




1.沒有研究證明眼周肌膚需要的保養品和臉部的不一樣。如果眼周肌膚和臉部一樣乾,那其實需要的保養品是一樣的(如果都會出油,使用的產品也是相同)。





2.根本沒有任何一種成分可以改善黑眼圈,也無法擺脫鬆弛、浮腫或魚尾紋的困擾,魚尾紋不只出現在眼周,臉部也會有可能遭殃,這讓眼霜的理論變得更不踏實,此外,跟臉部產品比起來,眼霜貴了兩倍,容量還只有臉部產品一半的,實在很不划算。






3.眼霜通常都會標榜為溫和無香精配方,所以「對眼周脆弱肌膚相當合適」,這樣看來,是不是只有眼周肌膚特別需要呵護,臉部其他部位隨便擦擦就好?絕對不是這樣子的,整個臉部都需要溫和無刺激性的成分,而且多數眼霜都有香精和著色劑,對肌膚都有害。






4.或許曾經聽過眼霜因為眼周肌膚較薄所以質地清爽,可是其實不然,很多眼霜質地濃稠,反而是臉部產品比較清爽,不管皮膚薄厚,只要是乾燥的皮膚,都需要保濕劑與皮膚修復成分來防止水分流失,重建滑順觸感。






5.多數眼霜都裝在廣口瓶裡,當打開罐子的時候問題就來了,許多有益的成分(假設妳用的產品含有這些成分)會因為接觸光和空氣而開始變質,而且每天用手指接觸罐子裡的產品也很不衛生。






6.多年來我們問過很多從事化妝品與保養品產業的人,包括成分製造商、銷售人員、化學專業人員等等,都沒有辦法說出到底是哪一個成分或配方臉部皮膚不需
要,只有眼周的皮膚需要使用,特別是關於乾燥皮膚、皺紋、眼睛浮腫或皮膚下垂,不論是眼睛周圍或臉部,都需要相同的保養成分。






7.如果臉部產品的成分對乾燥及皺紋有效,那應該對於全部肌膚都會有用才是。


關於眼霜的使用存在太多迷思,事實上眼霜本身就是一個迷思,日復一日,年復一年,總是反覆聽到,「為了解眼睛
周圍的問題,我使用了許多產品」,但從沒解決。當然問題不會解決,因為這些產品發揮不出自己標榜的功效,消費者只是被誤導,不斷白花錢罷了,我不是說眼周
肌膚不需要用很好的保濕產品,只是不需要使用標示為「眼霜」而且價錢比成分相同的面霜貴上許多的產品。





我們知道很多消費者一定不會相信我們的說法,她們還是繼續尋找所謂的完美眼霜,只是在尋找之前,建議先停下腳步,把正在使用或打算要買的眼霜成分表拿出來
和類似的臉部保濕產品比較一下,很可能會發現成分有多類似,這時就會開始相信我們的論點,眼霜並不是必要的產品,它們只是化妝品公司利用臉部最容易顯現老
化的部位,用來賺大錢的噱頭罷了。


文章來自
http://www.paulaschoice.com



總括o黎講, 好o既精華素及面霜, 應該同時可以搽眼部周圍。

沒有證據顯示眼部需要搽不同成分o既產品!!!!

搽o左咁多年眼霜都冇乜效...

係時候o黎個反思!!

寶拉列o左幾種佢認為比較好用o既 eye cream:

1. NeoStara Bionic Eye Cream

2. Olay Regenerist Eye Lifting Serum

3. Nu Skin
Tru Face Ideal Eyes Eye Refining Cream

其他仲有 Estee Lauder
Idealist Refinishing Eye Serum, Elizabeth Arden Prevage Eye Anti-Aging Moisturizing Treatment 等等...不過價錢就比較高~~

寶拉話 OLAY 又好用又抵....

我自己試過都覺得唔立, 保濕效果又好~~

有時想搵好用o既產品唔一定要捱貴貨

大家不妨試試啦~~



留言

  1. Vit. K really works. I tried.
    [版主回覆01/08/2011 12:56:00]我都試過, 對我就麻麻地

    回覆刪除
  2. 連你同佢都讚 olay work ,咁又真係好喎!
    [版主回覆01/08/2011 12:56:00]平平地試下無妨!!

    回覆刪除
  3. 多謝介紹,OLAY真係work?等我買黎試下先.
    [版主回覆01/08/2011 12:57:00]保濕唔錯, 可以一試~

    回覆刪除
  4. pok 媽, 睇完你篇文, 很感同身受呢! 無論價錢貴 /平的eye cream都用過, 但絕無一款可完全改善我的嚴重黑眼圈和超乾眼紋. 唯有出街時搽下粉底+ concelar遮蓋先叫做好d. 遲d都試下olay先, 謝謝介紹呀!
    [版主回覆01/08/2011 13:00:00]係呀! 我都係勁用concealer 遮咋!! 真係冇晒辦法, 問過o的皮膚科醫生, 佢地話就算有o的機幫到手, 都只係幫到少部分。對眼太重要, 我都唔敢亂o黎, 影響視力就大鑊喇~~所以我都係遮o左佢算喇!!

    回覆刪除
  5. 我都係睇完paula 既書之後冇用眼霜喇,完全用面霜代替,真係慳左唔少錢呢^^
    [版主回覆01/08/2011 13:00:00]咁會唔會出油脂粒? serum 我會搽埋眼, 但係面霜就唔敢, 驚會出油脂粒

    回覆刪除
  6. 我冇出到油脂粒呀,可能我本身眼部膚質都係較乾,我依家係揀面連埋眼一齊搽,仲方便左 。
     
    如果你驚出粒粒,你可以揀d清爽型既面霜搽眼試試。
     
    其實paula所講,我都發覺面霜同眼霜既成份真係差冇幾,只係我地俾人洗腦洗左好多年,以為面同眼霜係要分開黎用。以前既我,唔貴既眼霜都唔用La Mer、 La Colline全部都過千蚊,依家我真係慳左唔少呀,你都試下啦,真係work架~~

    回覆刪除
  7. paula 都有推薦shiseido bio-performance eye cream架=]]
    好好用!!
     

    回覆刪除

發佈留言