愛在記憶中找你

上次post o左o的去飲相,

原來大會攝影師 Colin 先生 (my friend)

都有幫我o地捕捉到 pok pok 周圍玩o既相...

影得好靚,

決定公諸同好...

冇計...最近 pok 爸媽超忙,

在家冇乜影相...

出街又 "呢咁hea" 好難影...

唯有借相出住blog先啦~~

過埋呢幾日就冇咁忙~~

不過又要預備搬屋,

真係冇時停啊~~

你o地o既留言我收到晒~~

盡覆啦...覆唔切都冇辦去喇~~~~

去相!!


未warm up 吽吽o地...


pok 食緊飯仔, 個樣超為食~~


好fog 呀! 係咪好有feel 呢?


斜bear~?



pok pok 劇場之

《愛在記憶中找你》


o個邊好似有o的o野睇...


o下?! 林峯呀!!


原來佢真人仲 chok 喎!!


靚仔, 可唔可以啜啖呀?


Oh~~林峯走o左喇~~好失落呀!!
音樂呢個時候響起...

...如果可以恨你...全力痛恨你...

連遇上亦要躲避...


無非想放下你...還是掛念你...


誰又會及我傷悲...


前事最怕有人提起...


就算怎麼伸盡手臂...


我們亦有一些距離...




實不相瞞...

查實pok 媽暗kan係鍾意林峯的!!

唔好掟蕃茄...

雞蛋生菜o個o的都唔好...

haha~~

Good night!!



留言

  1. Pok媽你好~ 其實講到chok,林峯都唔及古巨基咁chok!
    [版主回覆01/04/2011 01:32:00]英雄所見略同~~ 不過我唔敢講, 因為有個 fd 係古巨fans~~ 我而家都得罪晒林峯o的fans~~ 驚驚~~

    回覆刪除
  2. 喜歡pokpok很多表情呢,很可愛啊~~!
    [版主回覆01/04/2011 01:31:00](Empty)

    回覆刪除
  3. 之前吾係鐘意何潤東嫁咩?
    [版主回覆01/05/2011 14:11:00]又唔係搵老公, 唔使太專一o既!

    回覆刪除

發佈留言