Comfort photo

最近忙住搬屋...

都冇乜時間陪pok,

有o的內疚呢~~

有時夜o左番屋企湊唔到pok~~

超掛住佢呀~~

惟有睇o下佢o的 comfort photo 啦!


呢張真係大個o左好多呀~


呢張又bb 番o的~~


好似好天真咁~~


見到佢笑我就會心微笑~
小朋友就係有咁o既威力!!


古靈精怪~



pok 之旨腹為婚的老公~~都大個仔o左好多喇~~


其實有時我掛住林峯多o的~



pok pok 劇場之

《有心事》


哦?!


你有心事呀?


講畀我知得唔得呀?


你唔講我惟有引你笑啦!


係咪好樣衰呢?


再樣衰o的都仲得呀!


hm....hm....
笑未?



留言

  1. POK POK 件背心裙好令 wo~

    回覆刪除
  2. d陰長番~~靚女D!!!
    下次唔好剪到人D陰咁短啦POK媽!!會流失少男FANS架

    回覆刪除
  3. 哈哈哈哈 最尾果幅好樣衰啊
    不過好好笑

    回覆刪除
  4. 靚女左! 開始小朋友既樣喇~

    回覆刪除
  5. Pok Pok真係愈黎愈靚女呀!!!!!

    回覆刪除
  6. 我又要講la...pok pok真係勁得意

    回覆刪除
  7. Pok Pok  d 相都係我嘅 comfort pic 嚟架 ~
    [版主回覆01/24/2011 14:40:00]搵到salon未呀? fest walk 有兩間喎!

    回覆刪除
  8. POK POK 點解可以甘可愛既呢????
    [版主回覆01/26/2011 01:49:00]每個小朋友都有可愛的地方呀~不只是pok pok~

    回覆刪除
  9. 你個囡好靚女,又可愛,生到個囡是你福氣,我都有個囡,不過已經12啦.比我還要高,走在街上像兩姊妹,所以現在只有看人家的BB囡囡啦!!!!
    [版主回覆02/22/2011 18:47:00]話咁快12歲,行出街好似兩姊妹真係令羡慕!! 我希望到時同POK行街都有人以為我哋係兩姊妹呀! 呢樣嘢好難㗎!

    回覆刪除

發佈留言