平靚正liquid eyeliner

講好用之前,

等我講咗唔好先!

呢支 canmake 真係信錯個sales~

買liquid eyeliner 大忌係咩呀?

唔防水、化開、甩落下眼變熊貓眼又難洗囉!

呢支四樣有齊!!

又一次證明買化妝品真係唔好信sales!

(喺city super 買canmake 原來有sales 的!)

今次pok ma 真失策!!

不過都係 $65 啫~~

算把啦!! 當買個教訓!!

我見毛筆好似幾好畫~~


唯一好處係個毛筆掃, 粗幼易控制!

不過一濕水就甩色~~

甩色並唔代表易落~~

沖水之後即化, 化又唔甩得晒~~

又甩色又難落!!

都唔知畀幾多粒星佢好~~



早知唔試新o野,

其實用開支 MJ 最好用~~

$98 可以用幾個月~~

唔甩色、唔化、防水、冇變熊貓眼...

wear 成日都唔甩~~


下面條線係用MJ畫, (畫得衰!) 條線係幼過 Canmake 嗰條,

其實都幾易控制~~

唯一問題係畫線o既時候唔好立亂返轉頭來回畫...

會令到條線有條坑喺中間~~

所以要一筆過咁畫,

畫衰o左要向同一方向補筆,

唔可以來回~~



仲有一支估佢唔到咁好用o既 Missha~

話平其實都要$125

個黑色夠實夠黑,

又係唔甩色唔化唔會變熊貓眼....

用卸妝水一抹就甩,

不過佢個掃係軟身幼長嗰種,

對於初哥o黎講粗幼線條比較難控制~~

畫o既時候問題同MJ 嗰支類似,

都係唔可以來回畫,

要向同一個方向補筆~~

其他表現都好好~~

係會翻兜買o既 liquid eyeliner~

留言

  1. 唔防水、化開、變熊貓眼又難洗 大忌!!!!大忌!!!! 軟身no good~very hard to draw..haha~uner $100 is good price~missha need 128 i won't buy nor.i perfer MJ ~
    [版主回覆01/18/2011 13:00:00]係呀! 好難先至搵到隻啱~~ 其實missha 幾好o架, 好在o的色好實淨, 好黑~~用o黎畫smoky 或者線條要好清楚o既眼線就好好。 不過初哥真係難控制~

    回覆刪除
  2. 我好少 用 eyeliner ga~
    因為真係好怕變熊貓眼~
    就算畫眼線, 都係用 眼影組合附設既黎畫眼線~
    其實, 對於 新手黎講,
    用咩黎畫眼線會易上手和冇咁易失敗呢 ???
    [版主回覆01/18/2011 13:01:00]oh~~好丫, 我遲o的寫一篇教畫自己畫eyeline 先! 用MJ 嗰支唔會變熊貓眼o架~你又試試啦

    回覆刪除
  3. 我都係用開mj,真係好好用.
    [版主回覆01/18/2011 13:01:00]yes yes! really good!

    回覆刪除
  4. 剛剛試左kiss me 又平又好畫呀!good !
    [版主回覆01/18/2011 13:02:00]係咩? 等我下次試下先! 我之前有買過佢o既眼線筆, 都會化, 試下眼線液先!

    回覆刪除

發佈留言