搬晒過o黎~~

今日終於的起心肝...

將我舊 blog 寫o個o的

「懷孕之旅」搬晒過o黎~~

睇番都覺得笑中有淚o架~

搬o左成 21 篇...

未睇過o既慢慢睇啦~~

可以o係「網誌分類」下面...

click 《pok 媽懷孕之旅 (回顧)》

就可以睇番晒喇~~

o的文章日子係跟番原文出o既日子...

所以唔會o係最新網誌出現~~

有幾篇括住「回顧」o既就一直都o係度,

唔係跟日子排~~

有興趣就 click o黎睇番啦~~

至於 pok 初生頭幾個月o既blog...

得閒先再 post 啦,

有成30篇~~

睇住 pregnant 先啦~~

hehe~~




pok: 「快o的睇o下我出世前點整古mama啦! 超好玩的!!」

《pok 媽懷孕之旅》 (回顧)

偷雞

操勞の禁止


Half way to go!


請你食兜腳窩面丫嗱


將近24周的pok pok與我


忽然大隻pok


pok pok不敗之陰濕真經


踏入3rd trimester 喇


不要離我太遠.


幸福の味


報告...報告! 31wks的pok pok與我~

又出動~~


返回地球


34weeks@BB expo


忙碌的Last Month...


總會腫...


更加腫..


悲...又失眠


新進度


未有動靜..


終極肥腫難分


New arrival~




copy o的 link copy 到我頭暈啊~~

希望勉勵o下偉大的 mom to be~~

我們都是這樣走過的~~

加油加油~~





留言