you are not alone



近排少o左 pok pok 相,

就算有都影得唔靚,

一來忙碌,

二來因為pok pok 見我 "渣" 機,

佢搶住o黎睇個mon,

或者用手指篤個鏡頭...

好難影呀~~



可能pok 都唔想我放太多相上blog啦~~

佢驚我放得太多佢o的樣衰相,

第日好難搵男朋友o架~~

哈哈~~

純屬個人幻想!!





最近有少少回報...

之前好忙o既時候,

就好懦弱地諗...

擺pok o係奶奶度過夜,

自己休息一晚啦...

如是者....pok 成日都孖 day o係麻麻度sleep..

搞到pok唔係好跟我...

(但唔知點解都跟爸爸喎!
)

我都知衰~~



呢兩個禮拜勁堅持...

就算忙, 都唔會連續兩晚唔湊~~

所以 pok 都跟番我多o的!!

sweet 到爆呢~~

搬o左屋之後勁近奶奶屋企...

到時就算累...

湊pok都勁近, 唔使來來回回行餐懵!

真係好期待啊~~

雖然新屋細細地...

要掉好多o野先至得~~

但真係搵得勁辛苦...

又咁近, 真係好珍貴啊~~

感謝主畀我搵到呢間屋~~

以後有多o的時間陪pok lu~~



夜晚湊pok o既時候...

我o個區都有好多爸爸媽媽同我一樣,

每晚放o左工就趕返屋企,

湊住小朋友由地鐵站呢邊行過另一邊...

計埋等 lift 搭 lift 過馬路o個o的時間,

都要成半粒鐘o架~

所以好唔想行呢段路o既時候都會諗...

其實有好多爸爸媽媽每晚都同我一樣咁辛苦~~

you are not alone~~

我成日都係咁安慰自己o架~~



送上 pok 的為食片乙條~

未擺到埋口吹定先~~

真係超猴擒呀~~

笑屎禾喇!!







留言