夜半五時發老脾



唔知係咪BB都好鍾意「褲」被...

問親其他mama, 都係得到相同答案...

有晚...pok 又照例勁「褲」被...

幫佢冚完...

唔夠一陣又褲過...

如是者...



冚完又褲, 褲完又冚...

pok 終於在夢中發老脾...



爆喊...

唔鍾意 mama 幫佢冚被喎~~

幾hurt呀!!

仲喊到收唔到聲...



走去嗲爸爸...

爸爸見pok成身汗...

問...

係咪熱得滯呀?

其實一啲都唔熱囉!!



(嗰晚係陰陰涼!! 褲被肯定冷親!)

於是...

要爸爸抱起 pok...

仲未肯收聲...



飲水又唔肯...

後尾要出動 qoo 豆奶...

甜甜甜...

飲完先至sweet番咋!~~



咁畀佢搞一搞....

第二日成個人都運作唔到...

勁眼瞓...



我諗住都係用番舊招...

用睡袋...

等佢褲無可褲...

不過有時用睡袋都會發老脾...

睇吓佢幾時忍唔住要爆!!

有時仲金蟬退殼,

成個人「退」咗出嚟~~

到時又係冷親...

呢隻pok 真係令人擔心啊!!





btw,

pok 媽終於頂唔順部廢柴desktop,

走去買咗部 notebook 番屋企...



本來想懶型買MACBOOK PRO,

貪佢夠穩定冇咁易出事,

但係POK爸已經有一部,

同埋用MAC要重新適應過,

幾經考慮,

都係買番PC,

輕啲平啲同埋快啲...

係冇咁型囉~~

希望NOTEBOOK會穩定啲啦!

話晒套裝機,

應該冇砌機咁易出事掛?!



留言

  1. 其實pokpok想食甜野

    回覆刪除
  2. 「金蟬退殼」你形容得好好笑呀! haha~ 係la...做人媽媽好大責任, 你已經好叻ga la! 加油pok媽

    回覆刪除
  3. 個個都係咁架... 唯有著多d衫同褲啦.. 真係冇計..被就薄身少少..佢冇咁易[褲]被..

    回覆刪除
  4. 幫佢著多幾件底衫啦一係!!咁咪褲左被都冇咁易冷親~

    回覆刪除
  5. 佢地其實係想對腳"抖氣",我兩件都係咁..不過而加個大大個左,哩個現像自然消失左喇^^你都加油呀~~好快挨過架喇~~

    回覆刪除
  6. 我好了解到pok pok既感受!!我冇打錯字!係pok pok 吾係pok ma!!
    期實我地真係覺得好熱先至會褲被!
    我媽咪成日又係話今晚好涼一定要冚被!
    仲要冚埋隻腳板!!依樣先至係最大問題!!!
    哇 大佬 熱到媽媽都吾認得都要我冚埋隻腳我真係會發老皮囉!
    都吾知點解咁鬼死熱媽咪都話涼囉!
    所以呢!我唸幫pok pok冚被吾好冚埋腳淨係冚腰佢就吾會發皮四嫁啦!!
     

    回覆刪除
  7. 你試下用d下面無聯埋既被袋睇下會唔會好d... 因為我個仔都係咁架....我諗其實大人同細路一樣..我冚被時覺得熱都會露對腳出黎散熱... 最緊要唔好凍親個肚仔同背脊...咁就無咁易凍親架喇... BTW...買左NOTEBOOK喇....

    回覆刪除
  8. 臨訓飲qoo 豆奶...???
    唔怕蛙牙呀 ???
     

    回覆刪除
  9. 有時我個囡都係咁,我諗甩甩講得啱,佢地想對腳抖吓氣, 因為我個囡成日突對腳出來~哈!

    回覆刪除
  10. 老人家教落用扣針同大毛巾,扣針扣在(加拿大)對落,最緊要唔好唔冷親個肚仔,大人覺得熱都會褲被,焗得(掣)都會傷風

    回覆刪除
  11. 我都試過N種唔同方法防止女女"庫"被,但都無辦法,小人兒體溫的確比較高,所以好容易覺得熱!最後有人教我先幫打穿一件抓毛背心睡袋,長度到小人兒腳板差不多(衫腳是無封口的,就好像好大件背心一樣),再幫她蓋一張不用太厚的被.那麼她熱時就算"庫"了被,也不會冬親,他們就是喜歡把手腳申出來,個BODY夠暖就OK了!~~件抓毛背心仲可以穿好多年添,因為好闊大,我女女歲幾開始穿,今年都3歲幾,依然晚晚穿,都無試過冬親架!你都可以試下!
    [版主回覆02/28/2011 20:26:00]oh thx for info!! 響邊度買呀?

    回覆刪除
  12. 我住葵芳,所以在葵芳D日本精品店買的~~應該唔難找!我見過有APANMAN,叮噹,HELLO KITTY等公仔的,等我找張相E-MAIL過你LOOKLOOK呀!

    回覆刪除

發佈留言