刷牙好戲

兩日唔見我...

都係忙住湊POK囉~~

POK而家睇少一秒都唔得ga~~

變相少咗好多私人時間寫blog 囉...




話說,...(嘩~~乜呢張又成個三歲咁款ga?)

POK 最憎人搞佢塊面~~

但係你知啦~~

塊面好多嘢要清潔ga嘛~~

其中一樣憎o既...

就係幫佢刷牙!!

但係自己刷又刷得唔乾淨...

每次幫佢刷...

都鬼 "鍊" 咁o既聲~~

最近一忟憎仲勁易發脾四!!





惟有訓練自己o既耐性啦!!

要循循善誘...

咁佢先至有時肯肯地咋~~

(有時都唔肯o架!!)


開始都冇乜嘢...

正正常常...

仲以為好好玩...


開始feel到有啲唔妥...


跟住咬實隻牙刷唔放...


一係就擘到個口大一大...
等我刷唔到佢啲門牙!!
(pok 暫時未有大牙!!)


mama, 唔刷得唔得呀?


跟住個頭愈仰愈高...


惟有撳住佢, gam-chu-nia!! 鑑粗嚟呀!


阿嫂, 合埋晒, 仰晒頭...

點刷呀??..

就係咁...

痛苦的刷牙好戲每晚在pok家上演!!




留言

  1. 小朋友的純真,就是將大人視為例行公事的事情看為小玩意。

    回覆刪除
  2. 我記得之前呔仔係用一包包既野黎刷牙仔嫁
    果包野好似甜甜地嫁
    你試下果d 我唸pok pok咁為食 吾會抗拒既
    希望可以幫到你同pok pok la
    有片:
    http://www.youtube.com/watch?v=_uiyBjM-Q34

    回覆刪除
  3. 好得意呀pokpok!!!哈哈~
    買d有果味既牙膏忍佢得唔得呀?(佢咁為食!!XD)

    回覆刪除
  4. 對住小朋友,真係少d耐性都唔得~

    回覆刪除
  5. 小朋友都係咁~仲要佢咁細個!
    唔知點解第一張相~我覺得岸上的波兒!

    回覆刪除
  6. 睇到忍唔住留言 , pok真係好得意 , 好攪笑 ~~

    回覆刪除
  7. 哈哈...唔好意思,借個地方問問...
    各位有無胎心機放左系度唔用LA?可唔可以讓俾我?THANKS!!!!!!!

    回覆刪除

發佈留言