新年瘋狂自拍

尋日post漏o左pok 個video 呀!!


話說 pok 呢排見我o地拎親相機都要搶...


終於畀佢搶到手,


為免佢甩手部機落地開花,


索性掛o係佢條頸度,


點知pok唔小心開著o左個rec掣...


就係咁...


用特別o既角度,


一齊o黎感受o下瘋狂 pok o既自拍片...


就咁睇呢條片,


感唔感受到我同pok爸有幾攰呢?




留言

  1. 哈哈 POK POK好有.....活力

    回覆刪除
  2. 有pokpok係屋企一定朝氣bu bu啊! 唔識打字啊! wahaha

    回覆刪除
  3. hahahaa....a very artistic clip!! A lot better than those 'famous' directors'!! hehe!!

    回覆刪除
  4. 淨係見到pokpok 個"笑口常開" haha

    回覆刪除
  5. 哈哈..pok pok有無睇返自己的傑作呀?

    回覆刪除
  6. 祝pok pok一家係兔年身體健康,心想事成!另外祝pok媽keep住咁靚,咁就多D o野同我地分享,hehe!
    pok咁快學識玩自拍啦,好叻叻喎!

    回覆刪除
  7. 哈哈~真係好瘋狂呀~
    睇到我眼都花埋呀~
     
     
     

    回覆刪除
  8. wa~睇到有d暈暈地

    回覆刪除
  9. HAHAHA...笑C我...好攪野POKPOK

    回覆刪除

發佈留言