年初一。開年

年初三


祝大家開開心心,


心想事成,


身體健康,


笑口常開,


年頭靚到年尾!

食極唔肥...


多謝大家o既祝福~

今年拜年第一年拖住隻周圍走o既肥豬脾...

真係攰到爆炸~

pok 而家成日周圍搞事,

唔畀佢搞就發老爛...

講道理又唔識聽...

轉個頭又再搗亂~~

成日要捉羊咁捉~

加上肥pok呢排狀態大勇...

愈食愈想食...

「瘦」o左兩磅,

pok 爸抱一陣都手軟...

更何況我呢~~

26 磅...

肚腩同肥脾番晒o黎~

唔知有冇超標添呀!

初一朝早...出發前~

睇見呢張相...

我想講...

pok 真係唔適合著樽領囉...

條頸呢? 修頸去o左邊呀?

好彩都有張見到條頸~~


 mama, 你未畀利是我呀!


陣間拜年要施展呢個招牌笑容!

行得未ga? 趕住出發攞利是o架!


pok pok 劇場之

《年初一。開年》

pok表妹: 唔係呀嘛? 撞衫?! 阿媽唔係話呢件限量版, 有錢都買唔到o架咩?

隔離呢位肥婆, 撐到件衫闊晒!

pok: o靚妹, 我著呢件衫嗰陣你都唔知o係邊!!

(注: pok 表妹o個件係pok 舊年的新年衫, 今年畀o左表妹~~)


pok 表妹: 肥婆, 睇你唔順眼! 我要同你開年!!

pok: 喂, 大家斯文人, 咪郁手郁腳喎!



分開! 快o的將佢o地分開!!

分開冷靜吓啦!!


pok 表妹: 肥婆, 好心你減肥啦! 睇下你迫到架車就o黎爆喇!!

pok: mama 呀~~下次幫我買衫唔該醒少少, 問清楚邊個買過先啦~~

邊個sales 咁唔 pro 呀? 撞衫真係 "火羅" 呀!!




p. s. pack 箱起動中!!

從此相可見~

pok 家已經佈滿紙箱~~

聽日開始pack箱喇~~

o的o野o係個櫃入面...

唔pack箱得唔得呀?

o的o野可唔可以原封不動o係個櫃入面成舊咁搬呀?

至多我黐多兩條膠紙喺個櫃門度丫?!

諗起都頭痛啊!~



留言

  1. Hung Hay Fat Choi !
    Pok still look cutie with turtle neck.
    [版主回覆02/06/2011 00:24:00]恭喜發財, 祝你愈o黎愈靚, 愈食愈瘦, 今年橫財就手~ by the way, what is turtle neck, means long, short or flexible?

    回覆刪除
  2. o的o野o係個櫃入面... 唔pack箱得唔得呀? o的o野可唔可以原封不動o係個櫃入面成舊咁搬呀? 至多我黐多兩條膠紙喺個櫃門度丫?! 我每次都係咁諗啊!! 勁憎搬屋啊!!!!!!
    [版主回覆02/06/2011 00:25:00]唉~~今日仲畀pok 爸話我唔 dup o野添呀~~好沮喪啊!!

    回覆刪除
  3. so cute
    [版主回覆02/06/2011 00:25:00]hehe....thx!! wish you have a happy year of rabbit!

    回覆刪除
  4. 小虎化身小兔,祝POK媽POK爸: 青春常駐! 身心康泰! 心想事成! 祝 POKPOK: 快高長大! 精叻活潑!聽教聽話! * ~~ 虎盡甘來 ~~ * ~~ 兔氣揚眉 ~~ *
    [版主回覆02/06/2011 00:28:00]哎唷, 小虎好精靈呀!! 對眼大大~~超可愛的說~~ 祝小虎快高長大, 聰明可愛, 勁好胃口, 聽聽話話唔扭計~~

    回覆刪除
  5. 期待黎緊再有POKPOK既VIDEO睇呀!(點解POKPOK唔整番個拜年VIDEO呀?? )
     
     
     
    [版主回覆02/06/2011 00:28:00]呵呵~~有呀! post o左喇~~ pok 唔肯o係鏡頭面前恭喜呀~~

    回覆刪除

發佈留言