藍精靈十分勁

呢兩日真係delete 啲垃圾留言 delete到氣咳~~

唉~~

其實我覺得yahoo冇諗過要處理呢個問題囉...

好煩啊!!

講番正題~~

最近 BOSSINI X 藍精靈好hit,

PR 都送咗個 invitation 畀pok ma,

可惜pok ma 嗰日咁啱有事出席唔到...

不過呢份禮拜都已經好鍾意喇~~



thank you Mel & Bastian~

呢個藍精靈print o既公仔,

原來內有乾坤


係個環保袋嚟o架~~

可以扣住喺tote bag...

去買嘢就拎出嚟用~


原來仲有一份禮物仔...

係咩呢...?



係一套 denim puffy dress~~

係for pok o架!!



美芝~~
 
pok 著咗好似美芝咁靚~~


個袋仲有個小蝴蝶print~~

好想去bossini掃貨呀~~~




留言

  1. 買滿600蚊仲有個好靚既蘑菇屋送咖 不過唔知仲有冇呢

    回覆刪除
  2. 個公仔環保袋好得呀!

    回覆刪除
  3. 啊~!!我今日見到買雜誌送BOSSINI X 藍精靈既哪吧啊!!
    之前仲見到一件藍精靈既TEE 好靚啊

    回覆刪除
  4. 藍精靈....十分勁...
    好得意呀!

    回覆刪除
  5. 我最鍾意 ~~牢騷王

    回覆刪除
  6. 傻瓜爸爸返來啦!好開心再見到大家!我想幫各位媽咪搜羅更多好野。大家最想知 D 乜野資訊呢? ~ 請入來這裡選啦! ~

    回覆刪除
  7. ~ ELYSE ~ ALL ABOUT ME2011年3月31日 上午10:42

    之前聽到佢話出已經好期待, 係佢開售第1天我就去同人搶喇, 我買左2件呀, 男朋友都買左2件, 好得意啊~ pokpok有新裙著喇wor~

    回覆刪除
  8. 我都好鍾意呢個系列!haha.
    你的女女好得意,快d比佢著影張相放上黎同大家分享下啦..
    btw,個d垃圾留言真係好煩..
    我比較喜歡吃的,有空歡迎來我blog坐坐. :-) 希望你唔好覺得我係留緊垃圾留言啦..打攪晒!
    http://euniceng2006.mysinablog.com/index.php

    回覆刪除

發佈留言