笑聲抗幅射II

今次笑得仲勁...

同爸爸玩到癲咗...

「小心整親條豬脾腰呀~~」

有blog友說。

好彩pok冇玩上癮...

不過爸爸都唔會同佢癲...

淨係玩咗嗰幾下!!

最後都冇整親~

唔好圍插我同pok 爸~~



有blog友話我仲未執好間屋喎~~



真羞家~~

全屋得番一個紅白藍...

咁都拍到~~

啲嘢唔想掉又冇位放~~

咪就係咁囉...

我都想快啲消滅佢~~

不過最近忙緊新舖事宜,

真係唔得閒理呢個唔太阻定但好礙眼的紅白藍~~



由得佢先~~

睇唔過眼的話,

搵日上嚟幫我執屋啦~~






留言

  1. pok pok好攪鬼呀~ 我細個果時, 爸爸都係叫我做"豬脾"架, 大個左之後就叫我做"老脾"...=.=

    回覆刪除
  2. 聽到pok pok咁 "狂野" 既笑聲真係好開心呀!

    回覆刪除
  3. Pok Pok is just too cute and funny!! Love her laughing!! really can refresh our mind!!

    回覆刪除
  4. 我相信唔開心果時,睇完一定會笑返。。

    回覆刪除
  5. 哈哈~pokpok笑到咁癲既~
     
     
     

    回覆刪除
  6. 笑到顛左呀。。。
    見到POKPOK真係好開心呀
    夜晚有無訓唔著~

    回覆刪除
  7. POK笑得好奸呀...奸妹豬脾 !

    回覆刪除
  8. PokPok so sweet ~~ btw, nice to meet u ~

    回覆刪除
  9. hahahahahaha  對唔住喇! 我眼尖睇到嘛! haha 好喇好喇 等我黎幫你汁好佢喇! 你記住等我啊 LOL

    回覆刪除
  10. ~ ELYSE ~ ALL ABOUT ME2011年3月22日 上午9:05

    POK POK真係好中意笑啊~

    回覆刪除
  11. pok pok 真係好得意..
    睇住佢笑, 我都忍唔住, 跟住一齊笑 :)

    回覆刪除

  12. 祝你一家日日都咁開心

    回覆刪除
  13. 嗚哇pokpok好可愛啊>3<!
    希望笑聲傳遍每一個角落啦^^
    芷敏

    回覆刪除
  14. POK POK好鍾意笑又好肉地 係一粒開心果hehe

    回覆刪除
  15. pokpok笑到唔識形容

    回覆刪除

發佈留言