立頭四翌日 & 驚喜

大家對pok搽花士令當gel頭呢件事

發言相當踴躍....


可以名列10大搞笑事件之一,

大家講得啱,

等佢大個咗之後,

我肯定會成日提住~~

唔聽話嗰陣,

打畀佢啲同學~

大爆特爆~~

仲唔畀我有把柄喺手?!





我試過上網搵方法去除花士令...

搵極都冇...

花士令事件當晚...

你睇佢啲頭髮?!



仲係一執執,

講緊已經洗咗10次頭以上...



睇佢笑得咁開心,

似乎已經忘記咗自己個頭咁立!!!

因為事不關己, 己不勞心,

我哋洗咋嘛!! 又唔係佢!!



今晚POK喺麻麻度,

影唔到相,

不過聽麻麻講已經好咗好多~~

其實初頭洗極都洗唔到,

我第一件事就係諗用cleansing oil,

不過卸妝油話晒唔係溫和嘢,

入咗眼肯定變大喊十!

諗咗好耐都唔敢試~~

我打算麻麻再洗唔掂先至出動~~

希望聽日洗多次就得!



講完pok嗰筆,

輪到pok ma self disclosure 喇,


新舖希望六月中真係開到啦~~

由搵師傅、造衫到搵舖到裝修,

舊年十二月已經開始, 進程都幾緩慢

又隔咗個農曆年, 有啲嘢都急唔嚟,

例如啲婚紗晚裝, 比預期遲咗到,

搵舖又搵咗一排, 諗裝修又遲咗好多....

超心急的人如我,

愈拖得耐個人愈 "忟憎"...

而家好多硬件嘢搞掂咗,

又輪到好多軟件嘢未做~~

好多好多嘢想做, 好多好嘢等住做~~

但係好力不從心!!

原因....



一個突如其來的驚喜,

令POK ma 陣腳大亂~~

講到咁...

大家應該估到係一個意外~~

唔好問我點解會咁...

我都唔知~~

我淨係諗....天父喺呢個時候畀啲杰嘢我嘆,

一定有佢o既原因,

而且係我可以承受o既範圍之內~~

咁咪頂硬上囉!!

that's why pok ma 之前咁頹,

惟有賴 hormones 啦!!

每日只有大概三個鐘係唔攰,

其餘時間都好似得咗渴睡症咁~~

倒頭就要睡!!

勁唔想郁~~

唔知係咪休息唔夠, 同埋真係有啲壓力...

呢個小baby最初真係極唔穩定,

曾經打定輸數...

不過 thanks god 而家叫做 ok 喇佢~~

希望小baby唔好再同mama爭energy~~

我真的好需要做好手頭o既工作呀!!

關於小baby的種種...

慢慢再談吧!!




留言

發佈留言